Føler meg så uggen!

ElisabethJohanne

Forelsket i forumet
Jeg har den siste uken følt meg veldig dårlig, er redd jeg kanskje har fått svangerskapsforgiftning!! Har flere av symptomene. Har heldigvis time hos legen på ons.
Noen som har erfaring med dette?
Elisabeth

Hadde svangerskapsforgiftning i mitt første svangerskap, men det var først rundt termin. Hvilke symptomer har du? Plutselig økte hevelser, høyt blodtrykk(svimmel), protein i urin eller?

Har desverre ikke noen erfaring med det...
men lykke til[:)]

Det var heldigvis ikke sv.f, var hos legen i dag! De symptomene jeg har hatt er vondt i hodet, vondt høyt oppe i magen og i resten av magen, generelt vært i ulage.
Blodtrykket og urinprøven var fine. Har nok stresset litt mye og vært redd for at det kunne være noe galt. Hodeverken kommer fra nakken, skal til fysio på tirsdag, magen er nok litt i ulage for jeg har ikke hatt norm avf de siste dagene. Nå håper jeg at jeg klarer å se lyst på livet igjen og glede meg over den lille istedet for å være redd.
Skal på jobb i 4 timer i dag, var i utg.punktet litt negativ til det, men kanskje det bare er bra for meg!! Skal kjenne etter kroppens signaler og ta det deretter..
Det er så godt at jeg kan få lufte mine bekymringer her inne... takk
Elisabeth

Det er veldig viktig å lytte til kroppens signaler i en slik situasjon. Har du en stressende jobb bør du kanskje trappe ned?
Går an å gå aktivt sykmeldt eller 50% sykmeldt hvis du ikke blir bedre. Spis grovt, drikk masse vann og gjerne ta symbioflor (fåes kjøpt på helsekost, bra for magen/tarmen, snille bakterier som ordner opp i systemet), gå turer ute. Det kan ihvertfall hjelpe på magen.. Bare et forslag. Lykke til og god bedring. Kos deg [:)]

Back
Topp