Føler meg så teit

Minime88

Glad i forumet
Septembermødre <3
Men jeg gråter virkelig mine tårer idag altså. Det bare rant over for meg. Og alt fordi jeg ikke kjenner spark, bevegelser eller noe.. Burde iallfall kanskje ikke vært medlem av noe forum, for syns "alle" kjenner så tidlig. Det var sånn sist og... Ukene fra 16-20 var tøffe fordi alle andre kjente og ikke jeg. Hadde morkaka foran da og har det nå også.. Jeg hører hjertelyd og har vært på flere ul. Alt ser jo bra ut og morkaka er foran, så vet jo hvorfor jeg kanskje ikke kjenner. Men jeg blir så Lei meg likevel. Hadde håpet dette siste svangerskapet ikke skulle
Være så preget av bekymringer.. en venninne kom
Og ga meg masse arvetøy, har ikke turt å åpne posen engang før jeg kjenner bevegelser... Dagens utblåsning dette Føler meg så dum

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er ikke lett det der. Jeg sitter ofte og kjenner etter om det er noe liv, men de sover jo en del inni der også. Jeg har vært på ul tre ganger nå, og to av gangene sov hn, men våknet litt tredje gangen.

Kjenner innimellom sånne små lette spark, men jeg vil jo helst kjenne hele tiden og blir lei meg når jeg ikke kjenner noe, så skjønner deg veldig godt der! prøver å tenke at det er ikke så vanlig før uke 20, men likevel.. Vi tenker jo ikke helt rasjonelt alltid heller med alle hormonene på ville veier ;)

Men da har du jo i det minste noe å glede deg til da, om ikke annet! :)

Kanskje ikke så mye hjelp i det jeg skriver, men jeg er sikker på at du er helt normal til gravid å være ;)

Skjønner godt at du bli litt bekymra. Sånn er det å være gravid, da bekymrer man seg fort alt mulig og det hender hormone bobler over.
Det gjør de ofte for meg. Selv om dette er mitt 3.barn er jeg ofte bekymra. Har vært igjennom en SA og har vært veldig redd for å miste igjen.. Og kjenner jeg litt vondt eller ikke har kjent bevegelse blir jeg bekymra. Jeg kjente tidlig liv denne gangen, for morkaka der den skal. Men det er dager jeg ikke kjenner noe særlig liv. Men det er jo tidlig ennå. Bevegelsene er ikke så sterke ennå. De kommer nok på deg også. Etter uke 20 blir sparka og bevegelsene mere tydelige.
Er du veldig bekymra, vil jeg råde deg til å ta kontakt med jordmor. Da kan du få prata ut om alle bekymringer.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg kan godt forstå du er bekymret.
Men kanskje du skal ta deg en prat med jordmor som noen over nevner?:-)
Jeg har en avtale med min jordmor at jeg kan ringe viss jeg blir bekymret, så får jeg komme å høre hjertelyden. Det hjelper å bare vite at jeg har muligheten:-) (har hatt 3 sa'er)
Men jeg bor på en liten plass, så her er det lett å få time. Kanskje ikke like lett hvis du bor i en by..
Dette går nokk veldig bra:-)

Jeg kan godt forstå du er bekymret.
Men kanskje du skal ta deg en prat med jordmor som noen over nevner?:-)
Jeg har en avtale med min jordmor at jeg kan ringe viss jeg blir bekymret, så får jeg komme å høre hjertelyden. Det hjelper å bare vite at jeg har muligheten:-) (har hatt 3 sa'er)
Men jeg bor på en liten plass, så her er det lett å få time. Kanskje ikke like lett hvis du bor i en by..
Dette går nokk veldig bra:-)
jeg kan kjenne hjertelyd hjemme om jeg vil. Hver eneste dag. Så jeg vet den lille lever og alt bra, er bare bekymret for hvorfor jeg ikke kjenner noe. Håper det kommer snart.

Back
Topp