Føler meg så teit :P

Goldenchild

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Bah...
Jeg har spilling for bluesklubben i Bodø i februar, og hva i all verden skal jeg ha på meg??
Føler meg så bumsete og merkelig...magen har begynt å tyte ut, og ingen av mine klær passer.
Jeg kan ikke ha på meg sukkersøt babyhender-på-mage-med-glitter-og-stas-klær, for de driter jo balla i om jeg er gravid eller ikke :-/ Kan jo heller ikke komme med skinn-mamma-bukse med en "søppelsekk" som topp...det blir jo slakt selv for gamle blues-griser :P
Jeg lurer på hva i all verden jeg skal velge for å se litt kul ut, men ikke desperat liksom :D

Hva med en vinrød halvlang inntilsittende helt plain kjole, også stæsjer du opp med noe øreringer og et halskjede eller noe.. :D
Godt forslag, men jeg er ikke den som står stille når jeg er på scenen, og jeg er eller ingen kjoledame :D
Og man vet heller ikke hvor høy scenen er...det blir et problem at alle kan "se rett hjem" liksom...om den er for høy :P

Godt forslag, men jeg er ikke den som står stille når jeg er på scenen, og jeg er eller ingen kjoledame :D
Og man vet heller ikke hvor høy scenen er...det blir et problem at alle kan "se rett hjem" liksom...om den er for høy :p
Hmm.. nei da er det kanskje verre.. Funker jo med en fin tights eller bukse og en topp da. Og en blazer kanskje, men det blir kanskje varmt på en scene?

Back
Topp