Føler meg så råtten

Krølle88

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
Juliknøttene 2022
Hei hei jenter.

Dette er mitt første innlegg her inne i maigruppen, men er en tidligere aktiv bruker fra mine to svangerskap i 2011 og 2013. Kjekt å søke tilbake til det trygge gamle..
Har fulgt litt med på dere, men har vel ikke gått helt opp for meg enda at jeg er gravid siden dette ikke akkurat var et planlagt svangerskap. (Ny mann, nettopp blitt samboere)

Men nå er jeg altså så J***** gravid!!! Kvalmen er bare helt grusom. Spyr hver dag, og sliter itillegg med forstoppelse. Så jeg ser jo ut som jeg er 6 mnd på vei. Det er jo bare helt fantastisk siden mange ikke vet om det enda

Er nå i en vanskelig jobb 0situasjon. Kom tilbake etter en langtidsykemelding i sommer. Har ny sjef som virker ikke som hun er så glad i sykemeldte akkurat. Men nå klarer jeg ikke mer, har bestilt legetime til imorgen. Jobber i barnehage og håndterer jo såvidt meg selv om dagene. Hvordan takler dere kvalmen? Dårlig samvittighet ovenfor barn, samboer og kollegaer? Forrige uke var jeg på jobb med paracet innabords, følte meg så udugelig! Men kvalmen har nådd nye høyder, krampe i magen og så uggen av alt!!! Lukter er jo bare helt forferdelig Har ikke vært i nærheten av dette med de to andre( gutter), så enten er det en jente, eller to , elleeer evt så er det dodraugen som har slått seg til ro der inne...

Har heldigvis verdens beste mann, som har tatt alt husarbeid og matlaging de siste ukene... Må jobbe med samvittigheten min, for igår bare gren jeg for jeg følte meg så ubrukelig.

Takk for at jeg får luftet meg litt Ha en fin dag alle sammen Er forresten et sted mellom 9+1 og 8 uker.

Hei hei jenter.

Dette er mitt første innlegg her inne i maigruppen, men er en tidligere aktiv bruker fra mine to svangerskap i 2011 og 2013. Kjekt å søke tilbake til det trygge gamle..
Har fulgt litt med på dere, men har vel ikke gått helt opp for meg enda at jeg er gravid siden dette ikke akkurat var et planlagt svangerskap. (Ny mann, nettopp blitt samboere)

Men nå er jeg altså så J***** gravid!!! Kvalmen er bare helt grusom. Spyr hver dag, og sliter itillegg med forstoppelse. Så jeg ser jo ut som jeg er 6 mnd på vei. Det er jo bare helt fantastisk siden mange ikke vet om det enda

Er nå i en vanskelig jobb 0situasjon. Kom tilbake etter en langtidsykemelding i sommer. Har ny sjef som virker ikke som hun er så glad i sykemeldte akkurat. Men nå klarer jeg ikke mer, har bestilt legetime til imorgen. Jobber i barnehage og håndterer jo såvidt meg selv om dagene. Hvordan takler dere kvalmen? Dårlig samvittighet ovenfor barn, samboer og kollegaer? Forrige uke var jeg på jobb med paracet innabords, følte meg så udugelig! Men kvalmen har nådd nye høyder, krampe i magen og så uggen av alt!!! Lukter er jo bare helt forferdelig Har ikke vært i nærheten av dette med de to andre( gutter), så enten er det en jente, eller to , elleeer evt så er det dodraugen som har slått seg til ro der inne...

Har heldigvis verdens beste mann, som har tatt alt husarbeid og matlaging de siste ukene... Må jobbe med samvittigheten min, for igår bare gren jeg for jeg følte meg så ubrukelig.

Takk for at jeg får luftet meg litt Ha en fin dag alle sammen Er forresten et sted mellom 9+1 og 8 uker.

Og alle smilyene mine var vekke. Jaja. Dere får sette inn smilyer evt som dere leser...

Gratulerer så mye❤ Jeg hadde det sånn med gutta mine og husker hvor jævlig det var.. Nå så er det stikk motsatt så føler meg ganske heldig nå, noen plager har jeg da. Og jeg kastet inn håndkleet når jeg var i uke 6 og var sykemeldt i 3 uker. jeg jobber også i bhg og jeg var så utrolig trøtt og sliten. Jeg orket ikke lage middag og hjelpe til med lekser. følte meg helt udugelig. Men ta hensyn til deg sjøl nå. det er lov å være litt egoistisk nå. Det går over etterhvert:) Masse god bedring:)

Tenk på deg selv og den lille i magen nå, prøv å ikke ha dårlig samvittighet :) Har selv vært sykemeldt siden uke 4/5, fordi eg ser så kvalm :(

Tenk på deg selv du! :) ingen som tjener på å være syk og dårlig vær dag, ikke du eller arbeidsgiver!
Og lederen må rett og slett bare skjønne at folk blir syk, uansett om de har jobb eller ikke. :)
(Også må du bruke smilyer fra bv sitt eget utvalg, ellers blir alt borte)

Har det helt likt som meg - bortsett fra at jeg heldigvis har en veldig forståelsesfull sjef. Men føler veldig på samvittigheten likevel.. Er så dårlig, og føler meg helt udugelig. Kan ikke sykemelde meg 100%, siden det kun er jeg som gjør min stilling i konsernet. Eller altså, jeg KAN jo, men jeg ønsker ikke. Men mulig jeg må kaste inn håndkle og ta 50% sykemelding i alle fall..

Ta deg en pause du. Og ikke ha dårlig samvittighet. Jeg er en av de heldige som fungerer greit i jobb enda. Men går deg ikke lenger så går det ikke lenger. Jeg lar ikke jobben ta knekken på helsa.

Huff føler med deg. Har vært så kvalm og trøtt siden uke 5. Er 8+4 nå. Klarer ikke å være vekke fra jobb :( jobber også i bhg, nå skal pedleder bytte avd og ped 2 går opp i hennes stilling. Og jeg trer inn som ped 2 fra neste uke av. Passer seg så dårlig å bli sykemeldt og ikke minst fortelle at jeg er gravid. Heldigvis har jeg ikke kastet opp. Men er konstant kvalm og trøtt.og orker ingenting når eg kommer hjem :(

Back
Topp