Føler meg så lite gravid

3barnsmamma123

Betatt av forumet
Etter murringene ga seg rett før uke 5 og jeg hittil bare kjenner på hodepine, tretthet og litt småkvalme føler jeg meg så lite gravid.
Har ikke noe særlig ømme pupper, og lite stikkinger og ting der nede.
Dette er nr 4 for meg så regner med at livmora er såpass elastisk og vant til dette og at det kan være en av grunnene til at jeg ikke merker stort. Heller ikke hatt noen blødninger, noe jeg hadde ved både MA og SA. Så håper det er et lite liv som klamrer seg fast inni der. Veldig stressende å ikke vite. Venter på time til tul, men tar litt tid tydeligvis.
Flere som har det sånn? Er 6+1 idag
Og noen som hadde det sånn som fikk se bankende hjerte?

Jeg føler det også litt sånn. Spesielt knyttet til murringene. Er voldsomt trøtt i dag da. Det er jo et symptom, men er så lett å overse. Er 5+4 i dag. Fødte for under 14 mnd siden.

Jeg har det akkurat som deg. Ømme pupper og stikking/murring har jeg hatt, men det har avtatt en del. Er 7+3 i dag, utrolig trøtt, litt småkvalm mot kvelden og hodepine. Men dette er jo symptomer, så prøver å være positiv å ikke tenke for mye på at det in være noe galt.

Etter murringene ga seg rett før uke 5 og jeg hittil bare kjenner på hodepine, tretthet og litt småkvalme føler jeg meg så lite gravid.
Har ikke noe særlig ømme pupper, og lite stikkinger og ting der nede.
Dette er nr 4 for meg så regner med at livmora er såpass elastisk og vant til dette og at det kan være en av grunnene til at jeg ikke merker stort. Heller ikke hatt noen blødninger, noe jeg hadde ved både MA og SA. Så håper det er et lite liv som klamrer seg fast inni der. Veldig stressende å ikke vite. Venter på time til tul, men tar litt tid tydeligvis.
Flere som har det sånn? Er 6+1 idag
Og noen som hadde det sånn som fikk se bankende hjerte?

Jeg har nada symptomer. Føler meg ikke gravid i det hele tatt. Helt merkelig :rolleyes:

Føler det samme. Er ganske kvalm til tider, men ofte tenker jeg at det er bare noe jeg innbiller meg fordi jeg har vært så dårlig med de andre. Redd :(

Har to barn fra før, med begge dem var jeg litt ekstra trøtt i 1. Trimester ellers null symptomer. Har to friske barn idag :)

Er 5+0 og har nesten ingen symptomer. Litt tettere i nesen og får kanskje litt halsbrann om kvelden. Fødte en frisk og fin jente for snart 11 måned siden og hadde like lite symptomer den gang❤️

Er 5+0 og har nesten ingen symptomer. Litt tettere i nesen og får kanskje litt halsbrann om kvelden. Fødte en frisk og fin jente for snart 11 måned siden og hadde like lite symptomer den gang❤️

Kan få litt av meg. Her er kvalmen slått ut for fult, er dautrøtt, ømme pupper, vondt i hode, går å tisse heile tida, bekkene tulle allerede, ting strekke og rive i magepartiet (kjennes ut så eg trene den konstant) så om noen trenger noen symptomer så kan dei få litt av meg

Back
Topp