Føler meg så feit!!!

Latterfrosken

Forumet er livet
Ikke bra å føle det sånn. Kanskje det har noe med at jeg har spist en del godis i det siste? Har prøvd å holde meg unna, og spise frukt osv i stedet.... Også legger jeg på meg masse. Har lagt på meg snart 16 kg. Er det mye? Flere som har det som meg? Og noen gode råd for å føle seg mer vel???

Eneste trøsta jeg kan gi deg, er at jeg hr lagt på meg mer.. Ellers enn det føler jeg meg helt likens..

Du er nok ikke alene med å legge på deg. Jeg har lagt på meg 17 kg. [&:][:'(]

Kommer etter! 12kg[:@]

gikk ned 5 kilo og har gått opp igjen de, jeg. .

men går jeg opp 500gram nå så får jeg panikk når jeg veier meg[8|]

Vet det er dumt og høres nok enda dummere ut enn det er, men jeg er VELDIG overvektig fra før av, og trenger ikke et eneste kilo ekstra selv om jeg er gravid [8|]

Jeg har gått opp 3,5 kilo men magen har blitt veldig stor for det.

Her er en oppmuntring, du har ikke lagt på deg mye etter min mening, jeg la på meg nesten 30 kilo

Godt å høre at dere ikke synes jeg ser så overvektig ut, men jeg kan love dere at jeg er det..
ingen viser vel de bildene av seg selv som er mest ufordelaktige?

Og til Emma - lege/jordmor mente at jeg ikke trengte å gå opp i vekt noe for babyen tar det den trenger av mine "reserver" (en fin måte å si FETT-ringer på) så jeg kan -om jeg er flink- forbli på samme vekta helt til fødselen..

Ser mindre og mindre lyst ut, for nå ligger vekta og vipper mellom samme som før gravid og 1 kilo over det[:(]

Så kjedelig at du føler det slik da. Men fortjener vel litt godiser når man er gravid[:)] Og alle kvinner er jo kjempeflotte når de er gravid uansett[:)]
Men tenk at en stund etter du har fått ut nurket ditt detter de fleste kiloene av og du blir deg selv igjen.

Tenk positivt når babyen kommer ut kommer du nok til å gå ned mer en du var før du var gravid.
Du ser langt i fra overvektig ut [;)]

takktakk..
prøver å tenke det..
men er VELDIG nedtur for meg å passere den grensa jeg har satt... da er jeg nemlig 40 kg over det jeg burde være (med min høyde) og 40 kg er mye mer enn det er naturlig å legge på seg under et svangerskap også, da[&:]

Back
Topp