Føler meg så elendig:(

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
Liggi i senga siden i går fra klokka 16-17 tiden:/ føler jeg har feber, vondt i hele kroppen, og veldig skallebank. Våkna av å ha veldig løs mage oxo;/ sorry detaljer. Er 39 uker på vei i dag bare 9 dager til termin..... Skal på svangerskapskontroll i dag oxo , lurer på Åssen jeg skal komme meg dit jeg :/

Uff da, ikke noe godt :( Høres ut som influensa :( Håper du kommer deg fort og får samlet krefter til kontroll :) Masse god bedring :) klem :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Huff, det høres ikke noe bra ut.. Lykke til på svangerskapskontroll og god bedring :)

Stakkar deg, ikke godt å være syk - ekstra ille som gravid (særlig om man bekymrer seg for form ift fødsel..), masse god bedring til deg :) Får håpe du kommer deg så pass at du klarer kontroll, så får du nok gode råd av jm/lege.

Masse god bedring, håper det går fort over :)

Huff hørtes ikke godt ut. Masse god bedring og lykke til på kontroll :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Offameien,stakkars deg:(
Kjempe masse god bedring.
Håpe du ordner deg og kommer på kontroll.
Lykke til:)

Da var kontrollen overstått og butikkturen tatt:) så da er det bare å finne dyna å slappe av resten av dagen;) film og kosedag med unga , så da får vi se da lenge jeg holder med før jeg sovner her;) ik kult med influensa, spes ik nå. Legen sa at uansett om fødsel sku starte nå så ville på en måte kroppen være klar for det, eneste at jeg ville kanskje være mere sliten når jeg gikk til fødsel nå med en luftveisinnfeksjon som jeg mulig har. Derfor skal jeg hvile mest mulig dagene nå fremover..... Lade opp

Hadde også influensa for et par uker siden - ikke godt! Får håpe du blir kvitt plagene før fødselen starter iallefall. God bedring :-)

God bedring :D Er ikke mye morro det der :( Jeg var selv på kontroll i dag, ble sendt ut med resepter på det ene og det andre. Influensa er noe dritt! Håper bare den forsvinner før det skjer en fødsel, noe jeg tror siden jeg enda har nesten tre uker igjen :)

Masse masse god bedring, håper det slipper taket for deg snart :)

God bedring! Akkurat blitt frisk selv, så nå er det spriting og håndvask om en annen:)

usj det er ikke godt, god bedring. jeg er bittelitt på bedringens vei så nå ser det litt lysere ut :-)

God bedring!

Krysser selv fingrene for å slippe unna alt som går nå. Har vært hjemme med syke barn siden onsdag så kan vel si at jeg har blitt godt eksponert for det meste de siste dagene, men bank i bordet... enn så lenge så er formen bra.

Prøver å se positivt på det. Nå har alle tre hatt en runde så forhåpentligvis så holder de seg friske når småen melder sin ankomst!

Har nå hivd inn på c vitaminer som jeg fant i skapet her, så håper d hjelper meg å bli kvitt influensan;) for nå skal jeg bli frisk;)

Back
Topp