Føler meg så ekkel om dagene :(

Hekla85

Elsker forumet
Håret blir fett med en gang jeg har dusjet!
Ansiktet er fett og alikevel så ser det tørt ut enkelte plasser!
Jeg gidder ikke sminke meg.
Klarer å dra meg til å pusse tennene da, heldigvis.
Slik at ikke barnehagen sender en bekymringmelding over ustelt mor!

USJ! Sover halve dagene, får bare i meg saltstenger, knekkebrød og juice og føler meg så ekkel og uappetittelig!

Lurer på om det er ei jente som lurer i magen denne gangen også, har hørt at de "stjeler" skjønnheten til mora ;)

Uff, sånn har jeg d også! Dette er forferdelig! Har aldri følt meg så ekkel, stygg og ustelt før. Bestemte meg før jeg ble gravid at jeg skulle ta bilder hver mnd fram til babyen kommer, hos fotograf. Har tatt to bilder nå, men begynner å angre voldsomt, klarer ikke å se for meg at disse bildene blir noe særlig fine...

Håper d bare er en periode..

Skriver under på dette! uff, godt det ikke er bare meg.
Føler meg også helt jævlig og ekkel. Blir nesten småkvalm av meg selv, hehe..
Spiser nesten ikke, mye slapp og blir kvalm med en gang jeg ikke spiser.
+ oppblåst til tusen da... Herregud, føler meg så tjukk enda jeg er tynn. hehe

Vi får krysse fingrene for at dette går over fort jenter. Hvor blir det av "svangerskapsgløden"? :) :)

Å, så godt å høre det ikke bare er meg som føler seg helt zombie! Ikke misforstå, unner ingen å være dårlige alltså!
Føler meg også helt grå i ansiktet! Her er det lite svangerskapsglød ja! Den kommer vel med magen tenker jeg :)
Blir IKKE aktuelt å bli tatt bile av nei!

Var en liten tur i Stavanger idag, vi bor i byn, så tar bare 5 min å gå til torget. Måtte ut en tur, etter å ha ligget å slitt sofaen i hele dag! Usj, så mange pene mennesker, jeg følt jeg så rett og slett alvorlig syk ut og ikke gravid.......

Men syns jeg har blitt dårligere nå denne uken faktisk.... Men det er kanskje logik at kvalmen gjør oss mer slitne også...

Forhåpentligvis så legger folk veldig lite merke til d. D er nok mest vi som ser d. Men ja, skal bli godt å bli ferdig med dette!!

*Frk.Rødhette* skrev:
Ja, hva skjer med håret da!?
Føles og ser fett ut hele tiden, nyvasket i 2 timer, så er det ekkelt igjen :(

Jeg er så enig! Forsåt ingenting. Håret er så ekkelt! Vurderer å ikke bruke balsam alltså.
Men nå skal det siset at jeg ansiktet og halsen er dekket i fett! Akkurat som noen har smørt inn smør i ansiktet og håret mitt mens jeg har sovet!

Back
Topp