Føler meg så dritt..

*Ensom*

Andre møte med forumet
Opprettet ny profil fordi jeg ikke ønsker at dere skal vite hvem jeg er, men er egentlig ganske aktiv bruker her inne. Trenger bare å lufte tankene mine litt..

Jeg føler meg så sinnsykt ensom. Har veldig lite venner, ingen skikkelig gode veninner å snakke med.. Før jeg fikk barn var det bedre, da hadde jeg et par veninner som jeg festa og drakk med.  Men etter at vesla kom til verden har vi sklidd i fra hverandre.
Jeg er enda ung, bare 20 år så andre rundt meg har ikke noen barn enda.
Sambo har heller ikke noe særlig kamerater, så i helgene sitter vi hjemme å kikker på hverandre.. Det føles veldig sårt, andre har vennepar de reiser på kino sammen med, drar på tur osv.. Vi har ingen..
Så går jeg på skole, men passer ikke inn der heller.. Sitter alene i klasserommet, går alene ut å røyker, snakker ikke med noen.[:(] Prøver å få litt kontakt med de andre, men vi er så forskjellige.. Jeg har en tøff fortid med rus og psykiske problemer bak meg, de er enda bare 17 år og har helt andre verdier enn meg.. Sambo har også hatt en del problemer, ble mye mobbet i barndommen, så selvtilliten hans er ikke på topp og han har problemer med å bli kjennt med nye folk..[:(]

Føler meg bare så ensom.. Føler at om jeg hadde hoppa på togskinnene og dødd er det ingen som hadde merka at jeg var borte... Føler meg verdiløs.. Etterhvert som tiden går synker selvtilliten mer og mer..

Noen gode råd??[:(]

uff, vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg kan gjerne være vennen din[:D]

Hvor i landet bor du? *trøste*

Hva med psykolog og treff? treff med folk som er i samme situasjon? Hjelper alltid å prate med noen.

Synd at du føler det slik, kan tenke meg at du ikke har det så kjekt akkurat nå men håper det blir bedre.

Jeg kan også være vennen din [:D]

Har selv LITE venner og har ingen felles venenr med mannen så vi er aldri ute med noen andre. Mannen hater i tilleg byen så er han borte er det på jobben og skrur[;)]

Det er vanskelig å bli kjent med folk ja... Men er mange jenter her inne, vet ikek hvor du bor men garantert noen i nærheten av deg som vil bli kjent med deg [:D]

ORIGINAL: *Ensom*

ORIGINAL: TonjeJenta

Sør Rogaland[;)]

Hadde du bare bodd nærmere.... kan gjerne føle det sånn jeg også.... fra tid til annen.
*trøste litt tid* Kanskje noen her har det litt sånn selv og bor nærmere.

uff høres ikke noe kjekt ut. vet  ikke hvilke råd jeg kan gi[8|] annet en og åpne deg mer  for at andre kan bli kjent med deg selv om de har andre verdier. selv  om de har andre verdier og status nå betyr ikke at deres interesser er helt ulike. jeg vet  jo ikke hvordan du er i sosiale  sammen heng eller hva du /dere gjør for  og få d mer sosialt men hva med og inivitere gamle venner  inn i livet deres igjen?
ser jo du sier dere har sklidd fra hverandre men er d  fordi dere har glemt  og holde kontakt eller fordi dem ikke takler at dere har fått barn?
ville nok uansett  jobbet  litt mer for og holde d sammen, få barnevakt og inviter vennene deres  ut på kino eller noe

mer råd har jeg  ikke. lykke til , utrolig kjedelig at du føler deg så ensom[:(] kanskje noen  på bv  bor ved deg og dere kan gå tur sammen ? [:)]

ORIGINAL: *Mama*

Hva med psykolog og treff? treff med folk som er i samme situasjon? Hjelper alltid å prate med noen.

Synd at du føler det slik, kan tenke meg at du ikke har det så kjekt akkurat nå men håper det blir bedre.

Jeg tror ikke det har så mye å si med en psykolog.. Har fått masse psykologhjelp tidligere, og kommet meg gjennom de tingene som var vanskelig.. Har hatt det veldig bra egentlig etter at jeg ble gravid og vi fikk barn, men nå begynder det å slite på meg, og jeg har ikke lyst å bli deprimert igjen..[&o]

Hva slags treff er det du tenker på?? Finnes det noe sånnt??

sør rogaland ? stavanger ?

ORIGINAL: *Mama*

Jeg tror ikke det har så mye å si med en psykolog.. Har fått masse psykologhjelp tidligere, og kommet meg gjennom de tingene som var vanskelig.. Har hatt det veldig bra egentlig etter at jeg ble gravid og vi fikk barn, men nå begynder det å slite på meg, og jeg har ikke lyst å bli deprimert igjen..[&o]

Hva slags treff er det du tenker på?? Finnes det noe sånnt??

Har sett lapper på HS og hos legen om kvinner med depresjoner, tanker, som føler seg alene osv som treffes for å prate med andre i samme situasjon. Er mangen som er i samme situajon som deg og det syntes jeg er veldig trist at det skal være slik. kanskje det finnes nett sider?

Psykolog er ikke alltid til stor hjelp. Bedre med likesinnede, de kjenner bedre til situasjonen din.

ORIGINAL: MammasLilleEngel

uff høres ikke noe kjekt ut. vet  ikke hvilke råd jeg kan gi[8|] annet en og åpne deg mer  for at andre kan bli kjent med deg selv om de har andre verdier. selv  om de har andre verdier og status nå betyr ikke at deres interesser er helt ulike. jeg vet  jo ikke hvordan du er i sosiale  sammen heng eller hva du /dere gjør for  og få d mer sosialt men hva med og inivitere gamle venner  inn i livet deres igjen?
ser jo du sier dere har sklidd fra hverandre men er d  fordi dere har glemt  og holde kontakt eller fordi dem ikke takler at dere har fått barn?
ville nok uansett  jobbet  litt mer for og holde d sammen, få barnevakt og inviter vennene deres  ut på kino eller noe

mer råd har jeg  ikke. lykke til , utrolig kjedelig at du føler deg så ensom[:(] kanskje noen  på bv  bor ved deg og dere kan gå tur sammen ? [:)]

Forskjellen er at jeg og sambo er veldig glade i å komme oss ut i naturen, dra på kino, se en film eller sånne ting i helgene.. Mens de som er rundt oss lever enda det glade partylife som består av enten søvn eller festing og har liten interesse av å bli med oss på ting..[&o]

Æsj, blir fort sånn. jeg har også endret vennegjeng nesten helt siden jeg fikk barn! Kjenner heldigvis flere mødre, og det er de som har blitt gode venner nå, de uten barn sklir bort. Forskjellige interesser, fokus, hobbyer etc.... Gjør som de andre sier, forsøk å få kontakt med andre mammaer, gjerne gjennom her!
Og husk at for barnet ditt er du det viktigste i verden!!!!!!!!!!!!

HUff ikke koselig å ha det sånn, Men det må nu vel vær nånn snille jenter her inne som bor i nærheten som kunne ha tadd kontakt. Kan ikke du å kjæresten finne på noe koselig då, gå på kino, bowle prøve å oppsøke steder der dere kan treffe folk. Det værste er å stenge seg inne å tru at ingen bryr seg, er helt sikker på at det finnes moen der ute som vil ha kontakt.[:)]

Kan du ikke gå inn på Helse & Velvære siden, kansje noen dær som er i samme situasjon? Bi så fortvila æ når det e andre som har det vondt, vil så gjærne hjælp. Men send dæ nu en go å varm trøsteklæm,.

Jeg kan være vennen din jeg[:)] Jeg er godt kjent med store deler av situasjonen din. Da jeg kom tilbake på vgs etter et år i England var det nesten ingen som ville snakke med meg. Tilbragte mye tid alene. Det river skikkelig.. Ble mobba på barne og ungdomsskolen.. Er veldig gla i å treffe folk,men holder de på avstand pga at jeg er redd for avvisning.. De vennene jeg har her jeg bor er venner jeg har blitt kjent med gjennom mannen min.. Men som sagt,jeg holder folk litt på avstand. Har blitt avvist så mange ganger at jeg ikke tør å tro på at folk blir i livet mitt. Tok halvannet år før jeg skjønte at mannen min ikke skulle gå fra meg.. Hehe..

Dette hørtes ikke noe greit ut, er også fra sør rogaland, så langt sør en bare kan komme.. om du vil prate eller noe, send meg gjerne en pm..

har du noe  hobbier eller interesser da?

da kunne du kanskje begynt  på kurs eller liggnende og treffe noen nye og mer voksene og noen med samme status som dere  og samme interesse.

d trenger jo ikke å hver dyrt heler[:)]

Sør Rogaland[;)]

Hadde du bare bodd nærmere.... kan gjerne føle det sånn jeg også.... fra tid til annen.
*trøste litt tid* Kanskje noen her har det litt sånn selv og bor nærmere.

Back
Topp