Føler meg så avkledd og flau...

H

Håndball

Guest
går til verdens beste psykolog. Hun er veldig flink og jeg er trygg på henne.

I går skrav jeg en laaaang Mail til henne og fortalte henne om en voldtekt jeg har opplevd da jeg var 14 år og om hvordan dette var for meg.

Nå gruer jeg meg sinnsykt til å komme på neste time.. vitende om at hun vet alt.
Føler meg så avkledd og sårbar.

Trenger noen gode ord fra dere ❤️
 
Kjære deg :Heartred
Vær stolt av deg selv! Du har klart å fortelle om vonde hendelser, og du har tatt et viktig steg i riktig retning for å bli bedre! Du er avkledd, og du er sårbar, men det er nødvendig for å bli sterk. Du gjør alt rett, og du gir psykologen flere ting å jobbe med, som på sikt vil gjøre deg bedre. Det er veldig tungt å klare å ta i de tyngste tingene som har skjedd i livet..

Vær stolt over det du har gjort, du har tatt grep for å bli bedre :Heartred
 
Tusen takk ❤️
Tror det blir lettere når jeg får den første samtalen overstått. Føler meg så dum som ikke klarte å forsvare meg selv. Jeg burde ha skjønt og burde ha forstått- følelse.
Men tenker også utifra alder og modenhet hadde jeg ikke forutsetninger og kunnskap om at dette kunne skje, og jeg gjorde så godt jeg kunne.
Er så redd for at psykologen skal tenke dårlig om meg og at det var jeg som var dum.
Selv om jeg innerst inne vet at hun kommer til å støtte meg
 
Hun kommer absolutt ikke til å tenke dårlig om deg, du er knalltøff! :Heartred
 
Hun kommer absolutt ikke til å tenke dårlig om deg, du er knalltøff! :Heartred

Takk ❤️ Føler meg ikke så tøff akkurat nå.
Men hadde aldri turt å fortelle henne alt dette om jeg ikke stolte på henne.
 
Masse lykke til med neste time, dette kommer til å gå kjempefint :happy:

Takk, så snill du er ❤️ Så godt å tørre å si det anonymt her inne, og få så god støtte. Føler meg bedre bare av gode støttende ord fra dere ❤️
 
Så tøff du er så har skrevet brevet! Dette vil kun hjelpe deg, hun kommer aldri til å dømme deg for noe slikt, det har aldri vært din feil og kommer aldri til å bli din feil, er bare svært tragisk at det har skjedd deg. Så dette vil nok gjøre det lettere å komme i bunns til hvorfor du er hos psykolog å hun vil kun tenke gode tanker om at du gikk til mot til å fortelle det. Lykke til <3
 
Kjære søte deg ❤️
Hadde jeg vært psykologen din hadde jeg blitt stolt og takknemlig over at du turte å fortelle meg det vonde du har opplevd.
Er sikker på at psykologen din tenker det samme.

Nå har du vært kjempeflink som har turt å fortelle noe så vondt, og det er kjempeflott av deg ❤️
Nå blir veien videre lettere. Å dele dette kan virke både skremmende og flaut, men jeg lover deg. - du har gjort det riktige, og psykologen kommer til å være stolt av deg ❤️❤️❤️
 
Så beintøff du er <3 Synes du har all grunn til å være kjempestolt av deg selv!
 
Jeg har opplevd mye vondt i min fortid - og da jeg gikk til psykolog så skrev jeg ned alt det vonde i detalj på 15 A4 sider. Jeg skrev ikke ned alt med en gang men tok meg pauser når jeg følte kroppen trengte det.
Jeg gråt når jeg følte det, slo ned hånden i en pute for å få utløp for følelsene jeg hadde innvendig.
Da jeg leverte de 15 A4 sidene til psykologen så fikk jeg mye skryt og hun sa at jeg hadde gjort en god jobb.

Psykologen din vil nok ikke synes vondt om deg om det du har skrevet.
Masse lykke til videre! :Heartred
 
Back
Topp