føler meg rar

!!

Forumet er livet
VIP
Ja, det gjør eg! Sist graviditet så hadde eg lyst å kjøpe noe heletiden, hadde lyst å fortelle hele værden at eg var gravid, og kunne nesten ikkje vente![8D]

denne gangen, har eg kun fortalt nyheten til foreldrene våres! Ikkje alle tanter og onkler vet det enda heller(ingen venner heller[&:]), rett og slett fordi at eg føler ikkje for å fortele det til noen enda! Synst det er godt at alle ikkje veit alt, og eg slipper all denne masinga rundt babystyret![8|] 

hmmm.....eg er rar! flere som har det slik, eller er eg den eneste som holder meg litt tilbake og tAR ting knusendes med ro?[8D]

Syns ikke du er rar jeg!
Sist ropte jeg også det til hele verden med èn gang vi rundet 12 uker... Nå kvier jeg meg nesten litt... Har sagt det til en del, men....
Tar meg selv i fortsatt og holde inn magen slik at ingen skal få mistanke, og hele tiden bortforklare til de på jobb hvorfor jeg er trett... osv. [&:]
Snodig... Nyter de siste dagene som halvveis hemmelig gravid til ALLE vet det og ALLE skal vite hvordan formen er osv osv.
Hehe.

Kanskje vi ER litt rare likevell......

hehe må si jeg er litt lik!! stresser ikke med ting nå i det hele tatt og har ikke noe stort behov for hverken å handle eller noe som helst[:D] Eneste jeg merker jeg gleder meg til er å få vite kjønnet for da kan jeg gå igjennom alle klærne etter Thea og sånn. DET gleder jeg meg til[:D]

Har det ganske likt!

Tar det også mer med ro, synes det er deilig å holde det 'hemmelig'..

Har shoppet litt, men er ivrig på å shoppe mer etter ordinær ul - og ikke minst - få gått igjennom klærne til tulla..

Back
Topp