• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Føler meg overhode ikke gravid!!!

tobarnsmor 2012

Elsker forumet
Ikke er jeg kvalm, ikke spes trøtt, ikke halsbrann, ikke vondt noe sted bortsett fra litt ømme pupper. Nesten så jeg begynner å tvile på om jeg er gravid :/ fler som har hatt det sånn? Gikk det bra? Er så redd for å miste

Kan trøste deg med at jeg merka ingenting før jeg var 13-14 uker på vei og kjente bevegelser ;)

Det er helt normalt og man kan prise seg LYKKELIG for å slippe kvalme og trøtthet etc etc.

er jo deilig å slippe unna! Men blir så redd uten alle symptomene :P

Jeg  var så dum at jeg "klaga" over at jeg ikke følte meg gravid når jeg var 7uker på vei. Uka etter begynte jeg å kaste opp 5-6 ganger om dagen, og jeg er fortsatt sjukmeldt pga kvalme :(

Jeg begynte ikke å bli kvalm før rundt uke 7 denne gangen. Var bare kvalm en 3-4 uker, nå er jeg snart 15 uker på vei, og har omtrent null syntomer. Ikke har magen vokst heller, så jeg "føler" meg ikke så gravid jeg heller ......

Jeg hadde ingen symptomer før rundt uke 30 tror jeg:)

Det tok noen uker før jeg fikk symptomer også.. ser du er ganske kort på vei.. så tro meg, det kommer :)

Back
Topp