Føler meg nedenfor i dag :(

Bkno1076532

Forelsket i forumet
Føler jeg er til bry for alle. Føler meg ensom og alene:( mangel på energi har jeg og. Kjæresten min er hjemme hos seg denne uken da han har sine barn. Savner han hele tiden, men redd han skal bli lei av meg om jeg masser på han. Redd for og si det til han og. Alt er bare negativt i dag. Gruer meg til lillemor kommer til verden. Men vet ikke hvorfor. For i neste øyeblikk gleder jeg meg.
Tar på at jeg og kjæresten ikke bor i lag og. Men ikke så mye og gjøre med det nå pga plass mangel. :( men ja det sliter på meg. Sitter mye alene på kveldene når guttene har lagt seg. Og alt som skulle vært gjort står fortsatt urørt.

Vet ikke hvor jeg vil med innlegget men godt og få det ut en plass. Sitter i sofaen og tårene triller nedover kinnet på meg :(

Uff så trist du har det slik..:( det er nok gravidhormonene som herjer med deg! Jeg følte meg ganske alene og utilpass i løpet av graviditeten jeg også.. Håper du har mange gode venner og familie rundt deg som du kan snakke med:) synes du skal fortelle kjæresten din hvordan du har det og føler det. Sender deg en god klem❤️ det blir bedre:)

Off, så trist å lese :( Er nok mye hormoner som styrer alle disse tankene og følelsene. Man er liksom ikke helt seg selv når hormonene slår ut for fullt. Håper du har noen å snakke med sånn at du får ut litt tanker og følelser. Det hjelper å snakke med andre om hvordan du har det. Jeg vet av erfaring at ting bare blir bedre og bedre. Så det ordner seg nok etterhvert <3

Ja huff alt for mange hormoner. Fikk snakket litt meg typen min om tankene mine. Fikk grått orntlig og hvilt meg litt før guttene kom hjem fra skolen. Håper formen og humøret blir bedre utover kvelden. Og så håper jeg at ting blir bedre fremover.

Jeg har slitt med å være alene i perioder selv også... Her pendler mannen... Ikke det samme, men oppleves ganske likt...

For meg hjelper det å prate om dette,og Evt skrive ned følelsene, nesten som de blir mindre om jeg skriver om de;)

Du er ikke alene med å ha en tung dag;) klem

Sender over en klem. Du skal komme deg gjennom dette :)

Kjære deg. Dette syntes jeg du skal nevne neste gang du er på svangerskapskontroll. Godt å lufte seg litt!
Håper du føler deg bedre i dag *klem*

Håper dagen i dag føles bedre. Hvis du føler sånn ofte er jeg enig med Tamara om at du bør snakke med jordmor eller lege.

Back
Topp