gravidsol
April 13 FTW :D
Eg elsker lille gullet høyere enn noe annet i verden. Det er det ingen tvil om. Likevel så føler eg meg uegnet som mor noen ganger. Er velkjent for min korte lunte og heftig tempramang. Min største frykt under graviditeten var at eg ikke kom til å ha tolmodighet nok med gullet. I starten gikk det supert. Hadde verdens beste tolmodighet selv om ho hadde dager der ho skreik konstant hele dagen og eg fikk null søvn. Nå har min største frykt blitt en realitet. Blir sint og irritert når ho ikke vil sove, spise skikkelig eller slår seg helt vrang. Eg er utmattet døgnet rundt og får aldri nok søvn selv de nettene ho faktisk sover for seg selv. Eg vet snart ikke hva eg skal gjøre. Tar meg selv i å faktisk kjefte på henne. Ho er 4 måneder og eg kjefter. Hvis det er sånn nå, hvordan blir eg da når ho blir eldre? Er livredd for at sinnet mitt skal skade henne psykisk. Eg kommer aldri til å skade henne, eg elsker henne jo over alt i hele verden.
Er vanskelig å snakke med min mann om at eg føler det sånn. Vil ikke skuffe han.