Føler meg lurt

J0ls1

Betatt av forumet
Både i søndag og i går kjente jeg på svake rier. Vonde, men ikke de derre fæle man føler man dør av. De kom og gikk javnt gjennom dagen. I går spesielt var de ganske hyppige og masse slim hadde jeg samt at det kom litt friskt blod på papiret når jeg tørket meg og det hadde kommet litt i trusen.
Tenkte nå, halleluja, nå er det i gang (storesøster kom og i samme uke jeg er i nå, altså 38) og var skikkelig skikkelig klar for at i natt skulle det skje. Men neida, heeelt stille, og idag har jeg så vidt en kynner engang.. kjenner meg skikkelig lurt, for nå var jeg så klar.. sitter bare å venter på at det skal starte igjen, men nå skal jeg sikkert gå langt på overtid bare fordi jeg virkelig følte at tiden var inne!!
Kjenner jeg rett og slett er litt snurt og måtte syte litt til dere!!
 
Jeg er førstegangs, og på søndag var jeg sikker på at fødsel var i gang, aner jo ikke hvordan jeg egentlig skal vite det, hehe. Hadde kjempevondt hele dagen, måtte puste meg igjennom det jeg mistenker var rier opptil flere ganger, tok en varm dusj og det lindret litt, men da jeg la meg kom det tilbake. Hatt mer utflod de siste dagene også, men mandag og i dag har det vært helt stille, sett bort fra litt vondt i går kveld - en omgang der jeg måtte puste meg igjennom det. Blæh, er skikkelig utålmodig selv og vil at det skal bli overstått nå. Bekkenet gjør sykt vondt, kynnere er ubehagelige, dårlig matlyst og lite søvn... Kjeder meg ihjel om dagene, klarer ikke gjøre noe, så jeg sitter i sofaen hele dagen.
 
Samme her. Natt til lørdag hadde jeg rier som kom med 5-7 mins mellomrom men som bare varte i va 30 sek. Men kl 5 dabbet de av. Hadde en rie natt til mandag. Siden har det vært stille :meh: kjenner meg også ganske lurt. Er tredjegangs, og med de to andre var fødselen igang ved første rie.. Håper det tar seg opp igjen snart, er ganske lei av å ha vondt nå
 
Jeg har hatt en del kynnere med menssmerter om kvelden/natta i en uke nå. I dag varte det utover dagen litt. Det er litt spennende men blir forvirret. Sist fødsel hadde jeg bare tullerier i noen døgn og så styrtfødsel så ikke all verdens erfaring på rier..:/
 
Samme her. Natt til lørdag hadde jeg rier som kom med 5-7 mins mellomrom men som bare varte i va 30 sek. Men kl 5 dabbet de av. Hadde en rie natt til mandag. Siden har det vært stille :meh: kjenner meg også ganske lurt. Er tredjegangs, og med de to andre var fødselen igang ved første rie.. Håper det tar seg opp igjen snart, er ganske lei av å ha vondt nå

Ah, jeg har vært på sykehuset i hele dag med 5-7 min mellomrom på riene, og de varte i 1 minutt-ish. Men ingen effekt. Må bare vente på at de tar seg opp. Begynner å bli både sliten og veldig, veldig lei av det her :yuck:
 
Back
Topp