Føler meg lurt.. *lang*

Johanneandrea

Flørter med forumet
Igår fant jeg ut at samboern ikke snakker helt sant til meg.. Ava Kristina og jeg bruker å være hos mine foreldre en del helger, og de helgene har han vansker med å si sannheten om hva han bedriver tiden med. Ikke at jeg snoker, men når han forteller til meg stemmer ikke historiene helt sammen. Hadde nok vanligvis ikke brydd meg om denne typen bagateller, men han har løyet for meg før ang en annen jente imens jeg var gravid..
Uansett, jeg konfronterte ham igår med noe som jeg med sikkerhet visste stemte (han var ikke klart over at jeg visste om det), og fikk en løgn til svar. Er litt trist idag jeg [:(]

Huff, da skjønner jeg at du er lei.. Jeg hadde IKKE akseptert det!

Nei stakkar! Får lyst å klemme deg jeg! Er ikke rart i det hele tatt at du er "litt" lei deg idag!!

Tillit er jo en selvfølge begge veier for at et forhold skal oppleves trygt og godt å være i!
Om han lyver og kanskje er utro i tillegg (slik jeg forstår deg) blir det jo utrolig vondt og vanskelig.

Vær åpen og ærlig med han du, om hva du tenker og føler...
lever han ærlig med deg, bør han også være åpen om hva han holder på med!

Stor klem!!

Uff, nå fikk jeg helt vondt i magen :( Opplevde ca d samme for to år siden, å d sitter fremdeles friskt i minne.... Håper dere får snakket ut om dette og ordnet opp, tillitsbrudd er både vondt og fryktelig vanskelig..... Å d er kanskje ikke uten grunn at store deler av ordet kjærlighet består av ærlighet!? Send en pm om du vil "prate" :) Stor klem til deg!

dette var jo ikke hyggelig lesning.. men ikke for å være brå eller noe sånt.. men INGEN skal kalle deg for diverse navn eller lyve. men har noe å skjule om man ikke forteller sannheten.. dette hadde ikke jeg godtatt...
situasjonen er jo litt andeledes når d er barn innibildet. men dere må vertfall sette dere ned å snakke sammen om hva dere begge vil. d med en annen jente delen hadde min kjæreste gjort d, hadde han ikke sittet i sofaen her med meg i dag. (men nå vet jeg jo ikke hva typen din gjorde med den andre jenten da, men hode tenker sine tanker). som sagt sett dere ned å snakk godt igjennom alt sammen. ønsker deg masse masse lykke til. så om d er noe eller du trenger støtte så har du oss her inne..

Back
Topp