LYKKE oktober 2012
Blir kjent med forumet
Etter en mnd nå sengeliggende, så er det vanskelig å se lyset i enden av tunnellen.
Men merker en bitteliten bedring. Nå holder jeg på litt mat. :)
Sånn ellers så er jeg litt grinete på mannen min for tiden. Inni meg. hehe.
Har ungått å vise det tydelig. :)
Føler det er litt urettferdig ovenfor han da, som gjør ALT for at jeg skal ha det bedre. Han er virkelig fantastisk, tar alt husarbeid, handling, you name it!
Og 1 time etter han kommer fra jobb, så er jeg køyet for dagen. Og da sitter han ensom igjen hver kveld. Og i dag skal han på kamp, når jeg helst vil at han skal være hjemme! Urettferdig? JA! hehe.. for jeg kommer jo til å sovne når kampen begynner og våkner ikke før i morgen.
Ufattelig slitsom å være grinete og urettferdig gitt! =P
Noen andre med Urimelige tanker og følelser for tiden? hehe.
Er ikke like lett å være sutrete lenger når mannen kommer hjem fra jobb med blomster, og digg jeg kan kose meg med når han er borte, og har kjempedårlig samvittighet for at han forlater meg for kvelden! SÅ SKJØNN! =) Han burde jo ikke ha det, og jeg unner han jo en kveld med gutta. Sånn egentlig! ;)
Jeg er Virkelig en heldig jente! Og når kvalmen avtar så er lykken komplett! =)
Men merker en bitteliten bedring. Nå holder jeg på litt mat. :)
Sånn ellers så er jeg litt grinete på mannen min for tiden. Inni meg. hehe.
Har ungått å vise det tydelig. :)
Føler det er litt urettferdig ovenfor han da, som gjør ALT for at jeg skal ha det bedre. Han er virkelig fantastisk, tar alt husarbeid, handling, you name it!
Og 1 time etter han kommer fra jobb, så er jeg køyet for dagen. Og da sitter han ensom igjen hver kveld. Og i dag skal han på kamp, når jeg helst vil at han skal være hjemme! Urettferdig? JA! hehe.. for jeg kommer jo til å sovne når kampen begynner og våkner ikke før i morgen.
Ufattelig slitsom å være grinete og urettferdig gitt! =P
Noen andre med Urimelige tanker og følelser for tiden? hehe.
Er ikke like lett å være sutrete lenger når mannen kommer hjem fra jobb med blomster, og digg jeg kan kose meg med når han er borte, og har kjempedårlig samvittighet for at han forlater meg for kvelden! SÅ SKJØNN! =) Han burde jo ikke ha det, og jeg unner han jo en kveld med gutta. Sånn egentlig! ;)
Jeg er Virkelig en heldig jente! Og når kvalmen avtar så er lykken komplett! =)