Føler meg litt snytt :/

Gravidmednr5

Forelsket i forumet
Skal ha ks på mandag etter 2 tidligere, så kan jeg ikke føde normalt.. Men nå når alle tegn på at kroppen gjør seg klar for fødsel begynner å komme, så føler jeg meg plutselig veldig snytt for den opplevelsen det er å gå å vente i spenning å kjenne på symptomene å lure osv.. Så bare så dere vet det, så er jeg skikkelig sjalu på dere som skal føde normalt :p

Men vet jo innerst inne at jeg hadde blitt gal av å gå å vente og... :p det er vel det eneste positive med ks i mitt tilfelle, at jeg vet når det skjer :p

Måtte bare lufte litt frustrasjon :p

Skal ha ks på mandag etter 2 tidligere, så kan jeg ikke føde normalt.. Men nå når alle tegn på at kroppen gjør seg klar for fødsel begynner å komme, så føler jeg meg plutselig veldig snytt for den opplevelsen det er å gå å vente i spenning å kjenne på symptomene å lure osv.. Så bare så dere vet det, så er jeg skikkelig sjalu på dere som skal føde normalt :p

Men vet jo innerst inne at jeg hadde blitt gal av å gå å vente og... :p det er vel det eneste positive med ks i mitt tilfelle, at jeg vet når det skjer :p

Veeeeldig dumt spørsmål, men hvorfor kan du ikke føde normalt selv om du har hatt KS? Gjelder dette bare ved flere enn ett KS fra før av? Vet jo om mange som føder nestemann etter KS :)

Jeg har det begge veier :p termin 14feb og planlagt ks 15feb om ikke lille har kpmmet før... Så her er det spenning begge veier :p kjenner på kroppen er var på tegn osv håper at det blir fødsel samtidig som jeg er litt redd og egentlig ønsker ks :p

Min venninne fikk forsøke fødsel etter to ks, får du ikke prøve en gang?

Veeeeldig dumt spørsmål, men hvorfor kan du ikke føde normalt selv om du har hatt KS? Gjelder dette bare ved flere enn ett KS fra før av? Vet jo om mange som føder nestemann etter KS :)

Jeg har hatt 2 ks, å da har man stort sett ikke noe valg lengre..

Første var katastrofe ks, å pga komplikasjoner under det ks anbefalte de ks neste gang, jeg kunne få prøve føde normalt, men måtte veie opp faren for evnt komplikasjoner ved vanlig fødsel osv mot å ta ks.. Så ble ks da, å etter 2 ks må jeg nå ta det igjen :/

Min venninne fikk forsøke fødsel etter to ks, får du ikke prøve en gang?

Nope får ikke det.. :/ de sa at hvis det var gått ca 10 år etter ks kunne man prøve..... :s
Men jeg overlever jo det altså.. Men skulle gjerne prøvd :)

Jeg har det begge veier :p termin 14feb og planlagt ks 15feb om ikke lille har kpmmet før... Så her er det spenning begge veier :p kjenner på kroppen er var på tegn osv håper at det blir fødsel samtidig som jeg er litt redd og egentlig ønsker ks :p

Tror kanskje jeg hadde syntes den situasjonen var enda verre, for da vet man jo ikke en gang enten eller :P

Nope får ikke det.. :/ de sa at hvis det var gått ca 10 år etter ks kunne man prøve..... :s
Men jeg overlever jo det altså.. Men skulle gjerne prøvd :)
Jeg forstår, hos min venninne var det ikke mer enn fem år mellom, men det er jo ikke det første de varierer på fra sykehus til sykehus...

Hehe, nesten litt "godt" å høre det er litt frustrasjon i den retningen og, og ikke bare for oss som venter på rier og fødsel :)

Må være spesielt for deg og, man blir jo litt "snytt" kan jeg tenke meg ja..
Klem til deg ♡♡

Hehe, nesten litt "godt" å høre det er litt frustrasjon i den retningen og, og ikke bare for oss som venter på rier og fødsel :)

Må være spesielt for deg og, man blir jo litt "snytt" kan jeg tenke meg ja..
Klem til deg ♡♡

hehe :)
det verste er egentlig hvor lang tid det tar å komme seg etterpå.. jeg er jo helt ferdig nå å klarer ikke fungere normalt for de små jeg allerede har, å etter ks blir jeg jo enda mer "utilgjengelig" for de fysisk, kan jo ikke løfte osv..
menmen.. heldigvis kommer det noe godt ut av det, å jeg vet at til slutt så funker jeg jo som normalt å kan ta igjen for alt det tapte <3

Jeg er misunnelig på deg jeg da....skulle så gjerne fått KS denne gangen. Fikk det sist grunnet seteleie, denne gangen er det hodeleie så da blir det prøvefødsel.

Gruer meg veldig!!! Er så engstelig for livmorruptur :(

Jeg er mi
sunnelig på deg jeg da....skulle så gjerne fått KS denne gangen. Fikk det sist grunnet seteleie, denne gangen er det hodeleie så da blir det prøvefødsel.

Gruer meg veldig!!! Er så engstelig for livmorruptur :(

det forstår jeg :/ men de følger jo godt med underveis :)

Her revna livmora mi under første KS, derfor de ikke anbefalte å prøve vanlig fødsel etterpå :/

Ai...revnet under KS?!? Jøss, trodde ikke det var mulig jeg hmmm...

De hadde det travelt med å få han ut da, vanligvis burde ikke det skje :/ jeg kom inn på sykehuset halv 10, ble satt på registrering av hjertelyd osv, kl 10 var han ute, så det gikk slag i slag..

Men er jo mye som kan skje både med vanlig fødsel og keisersnitt, men heldigvis er jo sjansen for at det går bra større ved de begge :)

Back
Topp