Føler meg litt lat...

tretroll

Forumet er livet
VIP
Du vet når du egentlig har sagt opp vaskehjelpen fordi du skal være hjemme et år? Og så ender med å ringe dem for å få huset vasket allikevel? Selv om kidsa er på ferie og man selv deiger på sofaen hele dagen.

Dårlig samvittighet... Men samtidig lettet... Bare tanken på å vaske 200 "sommerskitne" kvm tar drepen på meg...

Skjønner jeg utrolig godt, da vi skulle ha andremann inviterte vi foreldre og svigerforeldre på rundvasking av huset og har så lyst til å gjøre det samme denne gangen, men vet de er litt mer opptatte nå så blir nok bare med tanken :P

Synes du gjorde noe riktig jeg.:) Ikke meningen at du skal krype rundt å vaske.:)

Kjenner det var riktig, ja:-) men har litt dårlig samvittighet allikevel. Heldigvis gubbens ide;-) først foreslo han at han kunne rydde hele huset slik at jeg lett kunne vaske mens han var på jobb... Og så spurte han "men du, hvorfor ringer du ikke bare og får dem til å vaske? Så han du bare gå en tur eller finne på noe imens?" Jatakk!!! Blir nok handlings i morgen formiddag!

Deilig!!!! Jeg har så lyst å kunne vaske hele huset, men denne dumme bekkenløsningen setter en stopper for det :(
mannen er veldig veldig flink da ;)

Her i huset har det ikke vært tema og si opp vaskehjelpen ;) hehe.... Jeg har mer enn nok med rydding, klesvask, handling, matlaging, og litt overfladisk vask i ny og ne... Så da er det luxus at damene kommer en gang hver 14 dag og tar et skikkelig ordentlig røsk! Kommer til å beholde de, og heller gå tur eller noe når de er her ;)

Back
Topp