Føler meg litt ensom innpå her jeg nå! :p

June anette

Betatt av forumet
Gratulere til alle som har født!  Skulle så gjerne ønske det var meg!!
Er i uke 38+5. Sitter å kjenner etter alle tegn. blir nesten supergla hver gang noe gjør vondt, å like skuffet igjen når det ikke er rier! Har hatt masse vonde kynnere.
Da jeg va hos jordmor, tilbydde hun en undersøkelse. Hadde 1 cm åpning, men ikke noe fødsel på gang da. Skulle gjerne hatt flere cm åpning, så hadde jeg sluppet unna flere cm når fødselen starter! :p Kjenner jeg begynner å bli litt desperat nå! er SÅÅÅ LEEEII!

Du er IKKE alene  - jeg er 39+2, og har nesten gitt opp håpet om at det skal bli fødsel snart.. Ble så skuffet da jeg var tilkoblet CTG registrering forrige uke og så at sammentrekningene jeg hadde og som jeg håpte var sterke kynnere/svake rier, bare såvidt var svake kynnere... Blææ.. 

Like skuffet hver morgen når jeg våkner opp uten at fødselen har startet.

Men vi har vel ikke noe annet valg enn å holde ut - snart er det vår tur uansett! :)

Nei du er IKKE alene!! Jeg hadde termin i går og her skjer det ingenting...  

Har de siste ukene sett etter tegn og har hatt mye kynnere, men er ingenting mer som skjer... Våkner hver morgen og er like skuffet over at ingenting er skjedd. Og nå er jeg kommet så langt at jeg får mld og telefoner hver dag om hvordan formen er, og en samboer som hele tiden spør om det er tid for å kjøre på klinikken. Merker det kan bli ganske så slitsomt hvis det skal holde på slik i noen uker til...

Nei, du er definitivt ikke alene, jeg har termin neste søndag, altså 8 dager igjen. Her er det heller ingen tegn på noenting, men det forventer jeg heller ikke. Hadde ikke tegn på noen ting sist gang heller, før den dagen det startet.  
Det er bare å smøre seg med tålmodighet. ;-)

Du er ikke alene.
Sitter å føler på akkurat samme tingene som deg.
Har 5 dager til termin, men er sååååå lei.
Har masse kynnere og maserier hver dag, og noen dager tror jeg at det er i gang, men så dabber det av igjen..

SÅ full forståelse fra meg!

Håper vi føder snart!! :-)

Stor klem

Ja, her kjenner jeg meg igjen i nesten alle innleggene:-) Hadde termin på 17. mai, og føler meg så sprengt at jeg nesten ikke får rørt meg... Har følt meg som en tikkende bombe i ukesvis, men nå begynner jeg å lure på om dette blir noe av overhodet... Prøvde, her en dag, å forberede mannen på at han kom til å ha høygravid kone til evig tid...av en eller annen grunn ble det IKKE godt mottatt

Jeg sitter i samme båt :) mange som har født, ja, men det er fremdeles nok av oss som går gravide. Jeg har termin lørdag om en uke, sover lite, har masse kynnere, men ikke noe fødsel på meg heller... Håper på fødsel neste uke, vil ikke gå over termin...

Tror den tålmodiheta har tatt slutt :p  Blir også kjempeskuffet hvær dag jeg våkner, og ingen ting har skjedd:p  Kan vell regne med å gå over tiden. Gikk 8 dager over forige svangerskap! Det var de lengste 8 dagen i mitt liv! Var så skuffet mange dager at jeg begynte å grine når jeg våkna å ikke hadde vondt noen steder:p
Har også en familie som ringer å tekster HVER eneste dag å lurer på om jeg kjenner noen forandring! Og en jentunge på 4 som spør hver dag om lillebror kommer snart :p Og samboern min sier bare "huff, ikke i natt heller" når han våkner. Og de nettene har får med seg at jeg er oppe på do, setter han seg brått opp å lurer på om det er nå det skjer :p huff, det er tydeligvis ikke bare jeg som er lei av venting. :p

jeg har termin i dag.....og er skikkelig lei av ventingen og trøtt av 2 mnd med dårlig sovn, vondt bekken og halsbrann. skuffet hver morgen jeg våkner...men det er bare å holde ut...

Termin på tirsdag, og så drittlei!! Full panikk fra alle kanter om jeg ikke svarer på en tlf eller auer meg på et spark. Jeg kan ikke se for meg når han skal komme nå, jeg ser bare evig smerte og mas! Hva er det med folk jeg egentlig aldri treffer som skal begynne å mase??

Nei du er IKKE alene.. Jeg har ikke termin før siste dag denne mnd. Men hadde forventet at fødselen skulle være overstått for 1 uke siden, iom at storebror kom i slutten på uke 37. Spurte også jordmor om hvordan jeg lå an, og iom at jeg fødte tidlig sist, var det størst sjanse for at jeg gjorde det denne gang også... Vil sef. At barnet skal være "ferdig" før det kommer, men det er det nå. Har hatt masse stikkinger i underlivet og nedpress lenge, men det er tydeligvis ingen tegn på at ting skal skje. Sist fødsel startet ved at vannet gikk om natta uten noe forvarsel, så får kanskje ingen tegn på at ting nærmer seg denne gang heller ??

Går og venter jeg også...er i uke 39 nå, og synes at nå kan den lille melde sin ankomst! :) Kynnere har jeg nok av, og håper stadig vekk at "denne gangen er det rier og ikke kynnere", men så går det over og ingenting skjer....

Jeg er 41+4... Fortsatt ingen baby:(((

Off, ja jeg føler med dere alle sammen! Tror jeg begyner å få en liten depresjon. Går hele tiden å er så sliten, trett og sur. Blir lei av ALT. Har mest bare lyst til å være for meg selv. Håper lillegutten kommer snart, så jeg kan bli meg selv igjen..

Å det med at folk ringer som gale hvis de ikke får svar med en gang, hjelper ikke på! Er lei av tlf om hvordan det går, og om jeg kjenner noe. De mener det sikkert bare godt, men jeg orker det bare ikke.. Skuffende nok hver morgen jeg våkner å ingenting har skjedd, om jeg ikke skal gå hele dagen å få mld og tlf om jeg kjenner noe. Kjenner jeg må ta meg i å glefse svare til dem i tlf.. Det er nesten sånn at jeg ikke gidder å svare tlf når den ringer..  Kjenner jeg bare vil isolere meg til alt er over! bah!

Jeg er i uke 39 nå... Og alle begynte å mase for et par uker siden :P ALLE spør om jeg kjenner noe. Men er det sånn at alle kjenner noe før det setter i gang da...? For jeg kjenner ikke en dritt.. :( Så da er det veldig deprimerende å få det spørsmålet hver dag.. Terminen min er jo ikke før om en uke heller...! De kunne venta med å mase til jeg har passert den i det minste, hehe. uff.. 

Vi får prøve å tenke på noe annet, så kanskje det skjer når vi minst venter det? 

Har termin neste tirsdag.....har hatt masse murringe og stikkinge å kynnerea å falske rie nu ei stundt...men ingenting på gang ....så e ganske forberedt på å gå over tia...men men...e ganske lei nu

Huff, ja skjønner ikke hvorfor alle må drive me den gnålinga hele tiden! :p Som om vi ikke tenker nok på det selv! Forige svangerskap kjennte jeg ingenting en eneste plass! Å hadde det bare hvert så vell. Men denne gangen kjenner jeg at det skjer noe ganske ofte.. Stikkinger, rivninger, murringer og en hel masse kynnere... Det er nesten mer frustrerende denne gangen, å kjenne at det skjer noe, men det blir aldri noe mer liksom! Like skuffende hver gang det ikke er rier! :p

Venter her også. Er ikke sykt lei enda, men gleder meg veldig til at ting starter! :) Har neste kontroll til lege (på fredag), og jeg vil ikke at han skal sjekke modning. Skal ikke til jordmor før uke 40, og håper jeg slipper den timen. Har masse tegn, men ikke noe action. Får håpe modningsakupunkturen senere idag setter fart på noe! ;) Lykke til alle sammen!

Har termin til onsdag...har gått med 1 1/2 cm i 3 uker...ingen tegn her el;(
Førstemann fikk jeg 17 dager før og da gikk vannet helt uventet uten forvarsel...men slike blir det ikke nå....hm..når skal det skje...

Back
Topp