Føler meg ille...!

MissManga2014

Glad i forumet
Nå er det 3 dagen på ra at alt jeg spiser og drikker kommer opp igjen..idag har jeg ikke spist eller drukket noe omtrent men uansett kaster jeg opp... Hodet mitt eksploderer snart også..
Tenkte og ringe legen, men kommer meg ikke dit selv, har kastet opp mens jeg kjørte bil en gang før, det er ikke å anbefale for å si det sånn... Vet ikke min arme råd hva jeg skal gjøre! Jeg har jo lyst på så masse forskjellig... men frister ikke når jeg vet jeg bare holder på det i et par minutter :(

Sorry sutringen min! vet bare ikke hvem jeg skal "snakke" med :-/

Du er ikke alene! Anbefaler deg å ringe legen og forklare problemet i allefall, og så si at du er så dårlig at du ikke tør å begi deg ut i trafikken.

Du er virkelig ikke alene :/ Det er så grusomt

Sent from my iPhone using BV Forum

Du er ikke alene! Anbefaler deg å ringe legen og forklare problemet i allefall, og så si at du er så dårlig at du ikke tør å begi deg ut i trafikken.
Tror jeg bare må gjøre det, ellers kunne ene venninnen min kjøre meg til legevakta senere idag når hun er ferdig på jobb.. så håper det blir bedre snart :-/ Føler med deg som har det sånn også!

Klarer ikke komme meg noe sted jeg heller :( Ring og snakk med legekontoret, kan hende de har forslag!
Jeg må sende mannen min rundt for å hente og kjøre alt som er. :-/

Back
Topp