føler meg ikkje bra

Stinoa

Gift med forumet
Eg føler meg ikkje bra i det heletatt[&:] har nettopp laget middag, så den e straks ferdig..
Men rett etter eg satt den i ovnen og satt meg ned i sofaen ble eg veldig svimmel, koker over, tungt å puste, litt svekket syn.. eg føler meg på kanten til å svime av[&:] 

Noen som vet ka det kan være[&:]

ORIGINAL: Stinoa

Eg føler meg ikkje bra i det heletatt[&:] har nettopp laget middag, så den e straks ferdig..
Men rett etter eg satt den i ovnen og satt meg ned i sofaen ble eg veldig svimmel, koker over, tungt å puste, litt svekket syn.. eg føler meg på kanten til å svime av[&:] 

Blodtrykksfall ? Lite jern ?? Kanskje du sku ringt lokale legekontoret å bare spurt de i tlf hva det kan være og om du er nødt å undersøke det eller se det ann.. ! De burde jo kunne svare på slikt =)

God bedring håper du kommer deg !

Jeg har det sånn ofte. Tror det er blodtryksfall kanskje. Jeg klarer f.eks ikke stå i kø på en butikk, da svimer jeg av omtrent og må derfor sette meg ned. Så det å stå er det aller værste for meg...

Det er alltid bedre å spør en gang for mye enn en gang for lite [:)]
Tipper legekontoret er stengt nå, men evt legevakten. Vi som sitter på legekontor (hvertfall for min del) har litt lavere terskel for å slippe inn gravide til en ekstra sjekk [;)]
Høres jo mest ut som et blodtrykksfall, MEN man vet aldri, og da er det bedre å si at "jeg sjekket det hvertfall ut"

ORIGINAL: civciv

Jeg har det sånn ofte. Tror det er blodtryksfall kanskje. Jeg klarer f.eks ikke stå i kø på en butikk, da svimer jeg av omtrent og må derfor sette meg ned. Så det å stå er det aller værste for meg...

Samme her, henger alltid over handlekurven i butikken. [:-]

ORIGINAL: ToSmå2010

ORIGINAL: civciv

Samme her, henger alltid over handlekurven i butikken. [:-]

Signerer denne jeg også..

høres ut som blodtrykksfall ja..jeg har hatt det tidligere. Har også hatt blodsukkerfall og da har jeg i tillegg til det du beskriver blitt enormt tørst.
Du får ta det litt med ro og evnt ringe lege hvis det ikke går over/blir værre.

jeg tror cdet er noe som går for tiden, typen ble sånn ista han også... ikke i form i det hele tatt!! men prøv med en sjokolade bit eller 2 ! kan hene det funker altså!!

ORIGINAL: kolibri

høres ut som blodtrykksfall ja..jeg har hatt det tidligere. Har også hatt blodsukkerfall og da har jeg i tillegg til det du beskriver blitt enormt tørst.
Du får ta det litt med ro og evnt ringe lege hvis det ikke går over/blir værre.

Back
Topp