Føler meg ikke trygg...

only_me83

Gift med forumet
Kommer ikke til å føle meg trygg på at den lille blir i magen min før ihvertfall 13 uker er passert.

Mamma og pappa mista i uke 12 før....2 ganger.

De tør ikke glede seg helt enda,
er så redd for at det samme skal skje med meg som skjedde med de.

Jeg tenker jo selvfølgelig så postitivt som jeg bare kan,
og ser egentlig ikke noen grunn til at jeg skulle ha arva dette (for sånt er vel sikkert ikke arvelig engang).
Min kropp er nemlig veldig ulik mamma sin,
eh....den ligner mer på pappa sin (da selvfølgelig i en kvinnelig utgave :P)

Mamma var tynn som en strek og størrelse 34 eller noe når hun var på min alder,
mens jeg er 38 og har hofter, rumpe, lår og pupper [:)]

Men elleve uker på mandag nå....ikke såååå lenge igjen før alle slipper jubelen løs [:D]

Hei! Sån tänker jag å. Min syster prøvde i 2 år innan hon blev gravid. Å min mamma å pappa hade flera SA innan de fick min storasyster. Men så kommer jag då....Blir gravid med en gång.... (världens lyckligaste øver det) Så jag kryssar alla fingrar å tår med att detta ska gå bra. Givetvis før dig å. XX

Kram kram

Takk dere [:)]

skjønner at du føler deg utrygg men dette skal gå bra , selv om det var sånn for de betyr ikke det at det skjer deg. men man føler seg litt tryggere etter uke 12[;)] krysser fingrene for deg, ingen fler skal forlate oss nå

Takk takk [:)]

ORIGINAL: hegemw

det går nok bra, for det er ingen flere her som skal gå fra dette forumet nå

ENIG!!!!

[:)]

ORIGINAL: tulla med frø

skjønner at du føler deg utrygg men dette skal gå bra , selv om det var sånn for de betyr ikke det at det skjer deg. men man føler seg litt tryggere etter uke 12[;)] krysser fingrene for deg, ingen fler skal forlate oss nå

Back
Topp