Føler meg ikke spesielt gravid lengre.. Flere?

tiomamma

Forelsket i forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
13+4 nå og jeg føler meg ikke gravid lengre.. Synes ikke jeg har noen veldig merkbare symptomer lengre, eller så har jeg kanskje blitt vandt til dem, magen har i alle fall ikke vokst de siste ukene (om mulig blitt mindre) og ellers er det bare veldig rolig i livmorsområdet. Litt skummelt, men har samtidig lest at det er normalt. Kan liksom ikke huske at det var slik sist, men det var det vel sikkert.

Flere som kjenner seg igjen? Eller er det noe å bekymre seg for?

Merket også en endring på magen da jeg ble mindre oppblåst i uke 12/13, men nå har den vokst videre, er 16 uker neste uke☺️ Ellers er jeg ikke kvalm, puppene gjør ikke vondt lenger og jeg føler meg generelt bedre. Bekkenet derimot har tatt seg opp, men det visste jeg jo kom til å skje. Også er jeg mer trøtt enn vanlig, men ikke sånn som de første 12 ukene:)

13+4 nå og jeg føler meg ikke gravid lengre.. Synes ikke jeg har noen veldig merkbare symptomer lengre, eller så har jeg kanskje blitt vandt til dem, magen har i alle fall ikke vokst de siste ukene (om mulig blitt mindre) og ellers er det bare veldig rolig i livmorsområdet. Litt skummelt, men har samtidig lest at det er normalt. Kan liksom ikke huske at det var slik sist, men det var det vel sikkert.

Jeg er 13+3 nå og merker at jeg nesten er tilbake til der jeg var før graviditeten mtp formen. Men det er helt normalt at symptomene forsvinner litt og ting blir bedre etter uke 12.
Jeg ville ikke ha bekymret meg. Du er nok mindre oppblåst nå. Og når magen kommer er så individuelt. :happy:

Jeg merker heller ikke noe særlig til det lenger.. Er 13+2, og glemmer omtrent at jeg er gravid, fordi det ikke kjennes sånn ut. Har time til tul om halvannen uke, og i uken som var lurte jeg på om jeg skulle avbestille den, men nå kjenner jeg at jeg må dra, for å sjekke om det fortsatt skjer noe der inne. :wacky: Blir helt tullerusk av å ikke være konstant kvalm lengre. Skulle tro det bare var positivt, men :p

Samme her, men jeg har følt det sånn siden uke 9, da stoppet plutselig kvalmen helt.. Kjenner bekkenet og korsryggen ganske godt, men ellers ingen symptomer. Var til legen her tidligere i uken men hun var ikke bekymret. Har bestilt time til TUL neste onsdag, da er jeg 12+0.

Forrige svangerskap slapp kvalmen i uke 12 (11+et eller annet). Og hadde tydelige symptomer hele veien. Denne gangen er det annerledes. Kvalmen var også 24/7 denne gangen, i ca to uker før den forsvant. o_O

Jeg er ikke kvalm mer. Dette er første dag uten postafen. Men suget på sure ting er helt ekstremt! Sure, grønne epler og blod-appelsin. Eneste bevis på at jeg er gravid er at magen er kommet pittelitt. Klarer ikke holde den inne lengre, så nå tror jeg at jeg må si ifra på jobb snart.

Ikke jeg heller bortsett fra at jeg kan bli veldig sliten midt på dagen. Følte alt var mye verre i forrige svangerskap så lettelsen var stor i dag da jeg fikk se et sprellende foster på ultralyd. Var første ultralyden jeg har vært på❤️

Sånn var det hos meg også. De første 12 ukene , helt pyton. Å så i uke 13 gikk det over til at jeg følte meg nesten helt normal :hilarious: Ble litt sånn usikker på hva jeg skulle føle akkurat da, men det var jo deilig å få slappe av litt.
Nå i uke 15 er det på an igjen da, men mye lettere en første trimester :)

Sniker fra juniforumet her.

Jeg hadde nesten ingen symptomer fram til uke 15. Er nå i uke 28 og har fortsatt dager hvor jeg ikke føler meg gravid. :happy: Hadde ikke bekymret meg så veldig, naturlig at det kommer og går litt. :happy: Trodde ikke på at jeg var gravid før ultralyd.

Jeg føler meg heller ikke veldig gravid lenger, selv om jeg ser at magen har vokst en del den siste uka. Heldigvis går det fort i mot OUL:)

Back
Topp