Føler meg ikke i form i dag :/

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Vondt og ømt nedentil, ubehagelig i korsryggen, kaldsvetter litt og mye utflod :/ unnskyld detaljene :)

Uff, ikke noe kjekt! Håper det er forbigående :)

Jeg har også begynt å bli veldig øm og hoven nedentil nå. Husker jeg ble det rundt samme tid forrige svangerskap også. Ikke noe behagelig å tørke seg etter dobesøk o_O :P

Uff, ikke noe kjekt! Håper det er forbigående :)

Jeg har også begynt å bli veldig øm og hoven nedentil nå. Husker jeg ble det rundt samme tid forrige svangerskap også. Ikke noe behagelig å tørke seg etter dobesøk o_O :P
Vi får satse på det :) Hadde det sånn for en uke siden også, blir vel mer trykk nedover etterhvert, så er vel naturlig at en blir litt øm. Men behagelig, nei, det er det ikke :p

Offa:/ Håpe det ikke vedvarer lenge:)

Kjenner til den der med utflod:S Her går det unna på libresse med vinger, haha:D

Off, den hovne følelsen kjenner jeg igjen! Ikke fått den enda, men så vil han jo ikke legge seg skikkelig heller :P Ligger bare på skrå og tuller... :/ Men er ikke noe god følelse, men men, en del av forberedelsen til de kommer ut :)

jeg oxo har en del utflod er 34+4 i dag ,er det normalt egentlig rundt disse tider? anyone?

hatt en del kynnere og skikkelig nedpress i dag......

kjipt at du er dårlig form, men nå går det fort da til nurka våres kommer....
ønsker deg masse god bedring;)

Jeg er også litt øm nedentil faktisk. Hvorfor blir vi det egentlig? :) press fra baby? :)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Jeg er også litt øm nedentil faktisk. Hvorfor blir vi det egentlig? :) press fra baby? :)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app
Sikkert noe sånt ja :) I dag kjennes det ut som det holder på å ramle ut det som er her :/

Back
Topp