Føler meg ikke gravid

malønna

Glad i forumet
jeg vil gjerne føle meg litt gravid her jeg sitter. Ikke at jeg vil være kvalm og kaste opp hele dagen,men bare et lite tegn på alt er bra med gullet i magen.. er bare trøtt om dagen,og det er ikke noe uvanlig for meg egentlig...menmen,det kommer nok etterhvert.

Jeg vil gjerne se at mangen min kommer snart... Har begynt å bule litt over bekkenet, men jeg vil ha mage...Når mamma gikk med meg så kunne hun ikke sjule det etter 2 mnd[:D] håper min mage også kommer fort!

Kjenner heller ikke noe spesielt, bare utrolig trøtt, og det var jeg sist også når jeg var gravid.

Jeg fikk ikke mage før jeg var 6mnd på vei.. Da endelig kom det en liten bul..
Nå er det få uker igjen til termin og jeg ser ut som jeg er 6mnd på vei..

Hihi dette er morsomt..

ORIGINAL: Limmaaa

Jeg fikk ikke mage før jeg var 6mnd på vei.. Da endelig kom det en liten bul..
Nå er det få uker igjen til termin og jeg ser ut som jeg er 6mnd på vei..

Hihi dette er morsomt..

Gosh hvor heldig[:D]. Jeg har alltid blitt kjempediger. Det er ikke noe morro i det hele tatt, men sist så var det også 17 liter vann som forsvant rett etter fødsel (HELP-syndrom/preeklampsi). Nå har jeg lagt om kostholdet i håp om at jeg ikke skal bli så stor denne gangen, men legen bare ler av meg og sier at det ikke er noe jeg kan gjøre. Han er sikker på at jeg får HELP-syndrom igjen siden jeg har hatt det i alle svangerskapene. Dette ble en digresjon[:)]. Men jeg må bare si at jeg er kjempemisunnelig på alle som "bare" får en søt liten mage.

Er fint med litt gravidmage da, men sikkert veldig upraktisk om den blir for stor?!?!?!
Har aldri kommer så langt i svangerskapet som no jeg... mista to ganger rett før jeg har vært 6 uker på vei så vet egentlig ikke hvordan det er med stor mage... men jeg gleder meg til å finne ut hvordan mage jeg får.
Har en god følese om det det kommer til å bli en baby denne gangen[:D]

mED TIDEN FINNER DERE SIKKERT UT  HVORDAN ALT DERE LURER PÅ ER... gravidditet er litt godt og litt vondt- litt plager og masse gleder-tålmodighet lærer man mens man venter, men blir også veldig utålmodig på slutten- Graviditet er som berg -og- dalbane , med gleder,og bekymringer, først enormt behov for søvn, og lite søvn på slutten- som sagt- graviditet er som rene bergogdal-banen- ønsker alle dere lykke til [;)]

Back
Topp