Føler meg ikke gravid.

mammatilLinnea

Elsker forumet
Fikk positiv test i går,men føler meg rett og slett ikke gravid. Skjønner ingenting. Har jo ingen symptomer,bare LITT ømme pupper. Ingen murringer ell stikking i magen osv. Hadde bare litt stikking der for 1 uke siden. Er det normalt og ikke merke noenting? Veit det er mange som nesten ikke har noen symptomer,men føler liksom ikke at det er noe inni der. Var helt sikker på at denne gangen var jeg ikke gravid,men måtte så klart teste. Fikk sjokk når jeg så den var positiv,men ble selvfølgelig utrolig glad.[:)] Men klarer liksom ikke og tro at jeg er gravid,men jeg må jo være det når testen ble positiv. Testen blir ikke positiv hvis man ikke er gravid. hehe [:)]

har nesten ikke hatt symptomer.... ble fryktelig trøtt, noe som varte til uke 14, that's it...
Ja, så er det jo denne magen som har kommet da [;)]

Har ikke hatt ømme pupper i det hele tatt jeg!

Jeg har nesten ikke merket at jeg er gravid selv...Er 25 uker i morgen, og enste jeg merker det på er magen og spark fra krapylet...
Så kan hende du er heldig og slipper unna!!
Men det kan jo også komme etterhvert...Det er vanlig å bli kvalm etter uke 8, så...(ikke for å ta bort håpet om at du ikke får det da...-var ikke sånn jeg mente det) Det er veldig mange som ikke merker noenting de første ukene....

Nå ble jeg glad når jeg såg du er gravid igjen,denne gang skal det gå bra for deg.GRATULERER KJEMPEMASSE[:D]Det er helt normalt å ikke ha noen symptomer på graviditet,nyt det[;)],for de kommer tidsnok.Du får vel cerclage denne gang eller?Jeg har det nå,og har kommet ganske langt med det,så da gjør det nok det med deg også[;)]Lykke til fremover,klem fra Laila[:)]

Jeg merket også veldig lite. hadde litt menssmerter de første ukene, det var det hele. Har ikke vært kvalm, sliten, trøtt eller noe sånt enda jeg egentlig. Nå har jeg fått litt andre tegn som KVISER og større pupper.

Men det er like vanlig å ikke kjenne noe som å kjenne det!

KOs deg framover!
Klem, m

gratulerer så mykje med spiren! Det er alltid dager der du ikkje vil kjenne noe, men det kommer nok skal du se[:D] 

Har ikke kjent noe som helst på ei uke,og jeg trodde egentlig man hadde mens murring rundt den tida man egentlig venter mensen. men men. Jeg har da begynt og få kviser alt,og er nok litt mer trøtt enn vanligvis. [:)] Blir nok ingen cerclage på meg denne gangen heller. Hun jeg pratet med når jeg mistet i januar sa jeg ikke trengte det,men dem sa jo det når jeg mistet i februar 05 at jeg skulle få på sånn neste gang. Hvis dem ikke setter på cerclage og jeg mister igjen vet jeg ikke hva jeg gjør. [:(] Orker ikke å tenke på det. Skal nyte svangerskapet. [:)]

Jeg hadde heller ingen symptomer på at jeg var gravid, bortsett fra litt ømme pupper. I uke 6 kom små mensmurringer og kvalmen kom om jeg ikke passet på å spise ofte. Ellers har jeg hatt lite graviditetstegn gjennom svangerskapet. Har du testet positivt er du gravid, og skal nok bare være glad for at du ikke har noen plager

kjente heller ingen ting i begynnelsen...måtte ta blodprøve for å finne det ut... du merker vel mer etter vert skal du se!!!! var veldig usikker og nervøs i begynelsen. turte nesten ikke tro på at jeg faktisk var gravid...redd for at det ikke skulle vere noen "der inne", at legen hadde tatt feil... var gått å komme seg på ultralyd da ja!!!!!å få se det lille nurket[:D]

Heldiggris!!!
Nyt det...Ikke alle blir dårlig og heldigvis for det...

Gled deg til magen kommer, da vil du føle deg gravid :-))

Back
Topp