Føler meg ikke gravid

tvilling38

Elsker forumet
Føler meg ikke gravid i det hele tatt lenger. Ikke kvalm, ikke murring i puppene bare litt ekstra trøtt.

Til og med mannen min synes det er rart da jeg vanligvis (de tre andre gangene) har ropt på elgen flere ganger om dagen på denne tiden i svangerskapet. Så i dag har vi begynt å forberede oss på at dette ikke går så godt. Skal til ul den 04.04 og forventer da å få se og høre at spiren har sluttet å eksistere. Er litt nedfor nå og skal gå meg en lang spasertur for å se om det kan hjelpe.

Men du er jo bare 5 uker på vei. Det tok lang tid før jeg også følte meg gravid. Hadde akkurat det samme som deg. Var bare trøtt og hadde ingen andre tegn.
Jeg følte det vel ikke ordentlig før jeg fikk høre hjertelyden i uke 10.
Det kommer nok skal du se [:D].

Lykke til i svangerskapet!

*Adelin var ventet 7.mars. 6 dager på overtid nå*

Uff. Skjønner at du føler deg bekymret. Det er så mange rare tanker som melder seg....
Du har sikkert ikke noe å bekymre deg for[:)] Det kan være stor forskjell fra sv.skap til sv.skap.
Prøv å tenke positivt. Hvis du ikke klarer å ta det med ro, så hadde jeg ikke nølt med å ta kontakt med legen. Sender deg en stor trøsteklem[:)]

Har hørt om flere som har mistet symptomer litt ut i svangerskapet.
Uten at det har betydd at noe har vært galt.
Prøv å ikke bekymre deg for mye selv om det er vanskelig.
Du kan jo kontakte legen før, hvis du er veldig bekymret.
Håper uansett det går bra.
Krysser fingrene[;)]

var på UL 11+4uker på vei, allt var i orden.
nå er eg 13+5, føler meg ikke gravid i det hele tatt, venter også på at noe er hent på neste gratis UL[:(]
så det er heldigvis ikke bare få som har slike tanker[&:]!!

Jeg har også hatt slike perioder.
Men det trenger Ikkje og være noe galt fordi om du Ikkje kjenner noe enda.
Det er joh fsktisk mange som Ikkje engang vet at di er Gravid når di er like langt på vei som du....
Lykke Til.... [:D]

jeg visste ikke at jeg var gravid når jeg var 5 uker på vei jeg...[8|] Så jeg hadde ingen symptomer...bortsett fra at mensen aldri kom da:) Har heller ikke vært kvalm eller noe. Har vært litt trøtt, men det gikk over i uke 9. Du burde bare være glad for at du er i fin form, det er et POSITIVT tegn!!! Babyen har det helt sikkert kjempebra inne i magen din. Ikke bekymre deg, nyt at du har det bra og svangerskapet:):)

Jeg var kvalm fra femte uke, men det fikk meg ikke til å føle meg gravid.. Følte meg ikke gravid før ute i 17- 18 uke..
For da begynte magen å komme og jeg begynte å kjenne babyen sparke...

Lykke til!

Har fått en liten blødning i dag, men i dag er jeg kvalm. Blæææhhhh[&o][:'(][&o]. Er jeg sur og nedfor? Jepp jeg er nok det[&o]

Jeg har aldri følt meg gravid jeg. Merker nesten ikke noe enda. Har fått mer kviser(men det fikk jeg idet jeg sluttet med pillene) og så har jeg fått litt større pupper. men ellers kan jeg ikke kjenne noe. Ikke magesmerter, ikke kvalme, ikke mer tissetrengt....rett og slett ikke noe.

Det trenger ikke være et dårlig tegn. men hvis du har hatt en del tegn og nå ikke har dem lenger så ville jeg ha ringt lege eller jordmor. Da kan du få en sjekk, og så slipper fu å bekymre deg!

Ønsker deg lykke til!
Klem, M

Back
Topp