Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ja, skal til legen neste uke. Får høre litt der om hva han tenker.For å slippe bekymring så hadde jeg fått sjekket det opp . Selv ble vi gravide med nr 4 og på ul så hadde hjerte stoppet i uke 8+1 mest sannsynlig den dagen etter . Fra erfaring tidligere så bygga ikke kvalmen seg opp for meg , den lå så jevnt noe jeg synes var rart. Og i uke 8 før har jeg hvert grønn i trynet . Dagen etter bekreftet hjertestans , var kvalmen halvert og dag to helt borte . Slt bare forsvant den helgen
Håper st symptomene tar seg litt opp![]()

Åååååå, dette gir meg håpJeg har foreløpig hatt ett svangerskap helt uten plager. Føler meg ikke gravid i det hele tatt forutenom at magen vokser. Er nå 14+0 sett at babyen er frisk og trives på ultralyd. Med de to første har jeg vært så trøtt at jeg har sovnet hvor enn jeg har satt meg ned, vært uggen og småkvalm, hatt vondt i bekkenet fra tidlig av osv! Så veldig annerledes nå med tredje. Lykke til med graviditeten din![]()