Føler meg ikke gravid

*Sookie*

Elsker forumet
Hvor vanlig er dette egentlig?

Kan si jeg er 7 uker påvei med min nr 4.
Greia er att jeg har vært ganske dårlig i starten med de tre første, men merker omtrent ingenting nå.
Er derfor litt bekymret nå....

For å slippe bekymring så hadde jeg fått sjekket det opp . Selv ble vi gravide med nr 4 og på ul så hadde hjerte stoppet i uke 8+1 mest sannsynlig den dagen etter . Fra erfaring tidligere så bygga ikke kvalmen seg opp for meg , den lå så jevnt noe jeg synes var rart. Og i uke 8 før har jeg hvert grønn i trynet . Dagen etter bekreftet hjertestans , var kvalmen halvert og dag to helt borte . Slt bare forsvant den helgen :(

Håper st symptomene tar seg litt opp :Heartred

Mitt svangerskap nr4 nå, og er strengt tatt det fineste svangerskapet. Ingen kvalme i starten, ingen svimmelhet (sånn utenom når jeg er syk), og har til og med fått fikset bekkenet til en viss grad. Så nå er det bare at jeg er sliten; men det er vel ikke så rart heller med svangerskap nr4, halvannetåring i hus og i tredje trimester..

Det går an å være heldig også, bare. Må ikke ha gått galt selv om du ikke har symptomer ❤️

For å slippe bekymring så hadde jeg fått sjekket det opp . Selv ble vi gravide med nr 4 og på ul så hadde hjerte stoppet i uke 8+1 mest sannsynlig den dagen etter . Fra erfaring tidligere så bygga ikke kvalmen seg opp for meg , den lå så jevnt noe jeg synes var rart. Og i uke 8 før har jeg hvert grønn i trynet . Dagen etter bekreftet hjertestans , var kvalmen halvert og dag to helt borte . Slt bare forsvant den helgen :(

Håper st symptomene tar seg litt opp :Heartred
Ja, skal til legen neste uke. Får høre litt der om hva han tenker.
Har for så vidt noen symptomer, griner av omtrent alt, og rastløse bein. Men er liksom helt annaledes denne gangen enn de andre 3 gangene. Er noen år siden jeg var gravid sist, så kan jo hende kroppen bare oppfører seg på en annen måte nå....

Eg var ikke dårlig en dag med førstemann. Såvidt ømme pupper tidlig i svangerskapet. Følte meg ikke gravide i det hele tatt. Fikk bekkenløsning på slutten. Frøkna blir 5 år i desember. Har ei søster som har 2 barn og var ikke dårlig i det hele tatt. Så trenger ikke bety at det er noe galt :Heartred

Jeg har foreløpig hatt ett svangerskap helt uten plager. Føler meg ikke gravid i det hele tatt forutenom at magen vokser. Er nå 14+0 sett at babyen er frisk og trives på ultralyd. Med de to første har jeg vært så trøtt at jeg har sovnet hvor enn jeg har satt meg ned, vært uggen og småkvalm, hatt vondt i bekkenet fra tidlig av osv! Så veldig annerledes nå med tredje. Lykke til med graviditeten din❤️

Jeg har foreløpig hatt ett svangerskap helt uten plager. Føler meg ikke gravid i det hele tatt forutenom at magen vokser. Er nå 14+0 sett at babyen er frisk og trives på ultralyd. Med de to første har jeg vært så trøtt at jeg har sovnet hvor enn jeg har satt meg ned, vært uggen og småkvalm, hatt vondt i bekkenet fra tidlig av osv! Så veldig annerledes nå med tredje. Lykke til med graviditeten din❤️
Åååååå, dette gir meg håp ❤️ Håper dette er tilfellet med meg også ❤️

Back
Topp