Føler meg ikke gravid

Laura80

Elsker forumet
Septemberskattene 2023
Ca 7+0 nå og føler meg egentlig ikke gravid. Ikke kvalm, liten symptomer. Joda har ømme pupper og brystvorter og merker livmora har vokst litt faktisk men føler meg i veldig fin form. Var mer trøtt sånn 4+0, nå er jeg liksom mer normal. Kunne like gjerne vært ugravid liksom. Hvordan er det hos dere?

(Jeg var ikke dårlig forrige svangerskap heller da og da var jeg faktisk nesten 8+0 før jeg fant ut jeg var gravid.. men første svangerskap var jeg kjempedårlig på denne tiden …)

Jeg har hatt smått med symptomer, men så godt som ingenting nå..

Nærmer seg uke 10 og kjenner meg fortsatt ikke gravid! Bare trøtt. Heldigvis var det sånn forrige gang det gikk bra også, så ikke bekymret. Vi får bare glede oss over å ikke ha plager :happy: Men gleder meg til gravidmage og spark :Heartred Og så er det litt sånn at når bare et par av mine nærmeste vet om graviditeten blir det ikke snakket om så ofte, så det bygger opp under den følelsen av at det ikke er helt ekte.

Nærmer seg uke 10 og kjenner meg fortsatt ikke gravid! Bare trøtt. Heldigvis var det sånn forrige gang det gikk bra også, så ikke bekymret. Vi får bare glede oss over å ikke ha plager :happy: Men gleder meg til gravidmage og spark :Heartred Og så er det litt sånn at når bare et par av mine nærmeste vet om graviditeten blir det ikke snakket om så ofte, så det bygger opp under den følelsen av at det ikke er helt ekte.
Ja samme her. Gleder meg også sånn til stor mage og spark

Tenker det er ganske normalt. Man hører liksom mer om de som har mye symptomer, men det betyr ikke at det ikke finnes de uten symptomer også :) Enig i at det er ganske betryggende med symptomer, men vi som ikke har så mye symptomer får bare si oss heldige og prøve å nyte tiden så godt vi kan :)

Svært lite som tyder på graviditet her, blir ikke overrasket om det blir ny MA. Stresser meg ikke så mye, faktisk ganske så lite følelser rundt svangerskapet enda. Vil liksom ikke glede meg for mye og bli super skuffet, prøvde å finne hjertelyd i dag.
Vet det er veldig tidlig, men fant den ikke, legger ikke så mye i det. Er bare 2uker til ny ul og klare svar.

Samme følelse her! Har hatt overraskende lite symptomer, men om jeg leiter så har jeg litt symptomer likevel. Typ veldig lett kvalme, bittelitt ømme bryster, er nok trøttere og blir mer sliten, lette murringer innimellom.. Men ingenting som preger dagen min liksom. Jeg har konkludert med at siden dette er barn Nr 2 så har jeg ikke tid til at svangerskapet er altoppslukende som det var med første så legger jeg mindre merke til symptomer, samt. At det jeg husker best fra forrige svangerskap er mage og spark, og siden det ikke er det enda så føler jeg meg ikke gravid enda om det gir mening :rolleyes: Glemmer liksom at jeg er gravid, før jeg liksom plutselig kommer på det:joyful:

Sniker fra desember. Førstegangs og lite symptomer. Test pga manglende blødning. Noe ømme bryst, oppblåst etc, litt kvalme i uke 7, veldig trøtt en periode. Nå, uke 11+0 merker jeg ingenting. Ikke oppblåst, magen fungerer, men litt mer mage på kvelden, men ellers ingenting.

Samme her, kjenner jeg blir fortere sliten og har høyere hvilepuls enn vanlig, og har ørlite halsbrann nå og da, men føler meg ikke gravid I det hele tatt :wacky:

Tenker det er ganske normalt. Man hører liksom mer om de som har mye symptomer, men det betyr ikke at det ikke finnes de uten symptomer også :) Enig i at det er ganske betryggende med symptomer, men vi som ikke har så mye symptomer får bare si oss heldige og prøve å nyte tiden så godt vi kan :)
Sant ❤️

Sniker fra desember. Førstegangs og lite symptomer. Test pga manglende blødning. Noe ømme bryst, oppblåst etc, litt kvalme i uke 7, veldig trøtt en periode. Nå, uke 11+0 merker jeg ingenting. Ikke oppblåst, magen fungerer, men litt mer mage på kvelden, men ellers ingenting.
Ganske likt som meg. Nesten rart ..

Jeg har ikke opplevd kvalme eller ekstrem trøtthet i noen av mine svangerskap. Er ikke det nå heller (er ikke kommet så langt enda, bare 6+3 så det kan enda komme).
Jeg har ømme bryst, tisser litt oftere - spesielt på natta, og har tidvis murringer. Ellers lite symptomer her også.

Jeg hadde hyperemesis fra 5+1 forrige svangerskap. Nå er jeg 6+1 og har fremdeles «ingen» symptomer:pompus: Har litt smerter i mage/rygg og er mer trøtt enn vanlig, ellers ingenting. Jeg føler meg ikke gravid og tørr ikke helt håpe at dette går bra enda:nailbiting: Men det kan jo fremdeles komme:facepalm:

Jeg hadde hyperemesis fra 5+1 forrige svangerskap. Nå er jeg 6+1 og har fremdeles «ingen» symptomer:pompus: Har litt smerter i mage/rygg og er mer trøtt enn vanlig, ellers ingenting. Jeg føler meg ikke gravid og tørr ikke helt håpe at dette går bra enda:nailbiting: Men det kan jo fremdeles komme:facepalm:
Det er noe med det vettu, keh tør heller ikke tro det går bra enda. Mannen snakker om å kjøpe ny bil, men jeg sier vi hvertfall skal vente til etter tidlig ul (om 10 dager) for å se om det i det hele tatt er liv..

Følt meg mindre og mindre gravid selv de siste dagene bortsett fra såre bryster, sårt tannkjøtt og trøtthet. Begynner jo å tenke det verste, selv om dette sikkert er helt normalt. Jeg er 9+3 i dag, men skal sies at jeg har fått veldig mye hvile denne pinsen. Spent på om det er det som gjør at symptomene er borte.

Følt meg mindre og mindre gravid selv de siste dagene bortsett fra såre bryster, sårt tannkjøtt og trøtthet. Begynner jo å tenke det verste, selv om dette sikkert er helt normalt. Jeg er 9+3 i dag, men skal sies at jeg har fått veldig mye hvile denne pinsen. Spent på om det er det som gjør at symptomene er borte.
Samme her. Formen har vært bedre de siste dagene. Er også 9+3 idag. :)

Back
Topp