Føler meg ikke gravid

Sukkerbiy

Betatt av forumet
Marshmallows2021
Dere fleregangsgravide.. Når begynte du å føle deg gravid?
Er 5+5 idag. Er bare trøtt og brystene kjennes «tunge». Hvordan følte du deg så tidlig?
 
Har aldri følt meg gravid (bortsett fra en gang jeg ikke var det :hilarious: )

Har vært gravid 7 ganger, og har ett barn:) har i grunn lite eller ingen gravidsymptomer. Denne gangen er jeg litt uggen og kvalm nå og da gjennom dagen, og særlig på ettermiddag og kveld. Men har liksom aldri hatt den der "gravid-følelsen" folk snakker om. Ikke engang med stor mage :hilarious:
 
Jeg føler meg heller ikke gravid, 5+3 i dag. Er skikkelig trøtt for tida, men klarer ikke skille om det er på grunn av graviditeten eller småbarnslivet generelt! Haha.

De to forrige gangene følte jeg meg gravid før jeg tok test. Hadde ømme/tunge bryster og var småkvalm. Denne gangen er foreløpig helt annerledes med lite symptomer enn så lenge :)
 
Jeg begynte å føle meg mer gravid i uke 6+ noe, da slo kvalmen til, jeg ble svimmel og følte at verden var en båt på havet. Etter det har kvalmen økt. Men det sååå individuelt :)
 
Forrige svangerskap fant jeg det ikke ut før uke 13, så jeg følte meg ikke gravid da heller på denne tiden.
Føler meg ikke gravid nå heller, gleder meg til ultralyd og jordmortime så det føles mer virkelig.
 
Følte meg ikke gravid forrige svangerskap, og heller ikke nå. Har egentlig ikke gått opp for meg at jeg er gravid, men blir en sterkere følelse jo lengre tid det går uten mensen :p Begynte å føle på det etter TUL i uke 10 sist.
 
I sist svangerskap hadde jeg ingen symptomer i det hele tatt, bortsett fra uteblitt mens. Tok TUL i uke 12 for å se at det faktisk var noe der inne :p Begynte vel å føle meg gravid fra uke 15/16-ish når magen begynte å komme :happy:
Denne gangen er jeg derimot mer trøtt og kan lett sovne på sofaen til alle døgnets tider. Ellers litt murring og økt sexlyst, men ikke særlig mye symptomer å skryte av :p Føler meg veldig gravid når jeg må avstå fra spekemat og annet digg som jeg ikke kan spise nå :hilarious:
 
Har ikke pleid å få så sterke symptomer før uke 7-8 egentlig. Før dette går det mer i bølger :)
Nå har jeg murringer av og på og tisser oftere, noen kvalmebølger i dag tidlig men ikke veldig kraftig.
 
Føler meg heller ikke så gravid ut. Har litt ømme pupper, men kjenner det kun hvis jeg klemmer litt på dem. Ellers hvis det går for lang tid mellom hvert måltid kan jeg bli litt småkvalm, men ellers ingen andre symptomer. Er 5+1 i dag.
 
Jeg føler meg overhode ikke gravid. Har ingen av de klassiske gravidsymptomene enda:oops: Er bare 5+2 så det kan fort forandre seg.
 
Jeg tror jeg føler meg gravid:hilarious:
Jeg har pupper som ikke kan ha på bh, helst ikke klær, tror egentlig de helst vil bli fjerna(jeg tenker tanken daglig hvertfall:hilarious:), kan ikke bli sulten for da blir jeg så veldig kvalm.. småspiser hele tiden. Er veldig trøtt, men sliter gjerne med å sove på natta fordi jeg plutselig har fått rastløsebein?(føles ut som voksesmerter):hungover:.
Sånn utenom det så kan vell samboer skrive under på at humøret Er en Berg og dalbane:hilarious: merker jo selv at jeg hisser meh opp av ting jeg pleier å le av og at om han sier «haha, jeg elsker deg da hjørdisen min(jeg heter ikke hjørdis altså, bare kallenavn)» så blir jeg helt bløt og smiler som en femåring og «elsker deg og da din bæsj»:hilarious: føler meg som en unge
 
Back
Topp