Føler meg ikke gravid

Ikke i bruk1

Betatt av forumet
Påskekyllingene 2020
Er det flere her inne som ikke føler seg gravid?
Jeg kjenner ingenting. Ingen kvalme, ikke noe særlig ømme pupper, ikke så mye menslignende smerter lenger..

Er dette normalt?:oops: Er 5+3 i dag.
 
Det er veldig normalt. Jeg har to barn, og har vært gravid en gang til etter det. Alle tre gangene synes jeg det der har gått i bølger. Og alle gangene synes jeg at det er veldig rolig før uke 6+0.. men da har kvalmen slått til!. Ømme pupper hadde jeg bare første gang.
 
Det er veldig normalt. Jeg har to barn, og har vært gravid en gang til etter det. Alle tre gangene synes jeg det der har gått i bølger. Og alle gangene synes jeg at det er veldig rolig før uke 6+0.. men da har kvalmen slått til!. Ømme pupper hadde jeg bare første gang.


Ok, det var litt godt å høre! :dummy:
Ble litt engstelig siden jeg har kjent på alle symptomene, men de har som du sier, gått litt i bølger her også. Men da slår de kanskje inn for fult snart :D
 
Jeg er 6+1 og kjenner ingenting. Kanskje litt øm i brystene hvis jeg legger skikkelig godvilje til :p men ingen kvalme og ingen murringer. Første svangerskap hadde jeg alt, trøtt, kvalm, murringer og metallsmak i munn.
 
Ingenting her heller. Er helt normalt. Jeg pleier aldri bli kvalm før uke 7. Er 5+6 i dag. Så har ca ei grei uke til før det slår til med konstant ugge døgnet rundt. Ihvertfall om det blir som med de andre 6. Så det er vel heller bare til å nyte det så lenge det varer.
 
6+4 og begynner å bli kvalm. Merker at jeg er veldig avhengig av å spise regelmessig, hvis ikke brekker jeg meg til jeg spyr. Blitt var på lukter og har ømme pupper. Husker ikke at kvalmen startet så tidlig sist, men gjorde kanskje det. Tenker det er helt normalt å ikke kjenne noe så tidlig. Man er jo bare heldig om man ikke blir kvalm
 
Det er helt normalt!

Jeg er 4+5 og har ekstremt ømme pupper. Det er det eneste. Forrige gang jeg var gravid hadde jeg ingen symptomer, før både kvalme og bekkenløsning kom som kastet på meg 6+4. Det kom så plutselig og voldsomt at jeg husker veldig detaljert hvilken ukedag det var, hva jeg hadde spist og at jeg var ute og handlet med svigermor da jeg fikk smerter i bekkenet (dette er over 9 år siden).
 
Ingenting her heller. Er helt normalt. Jeg pleier aldri bli kvalm før uke 7. Er 5+6 i dag. Så har ca ei grei uke til før det slår til med konstant ugge døgnet rundt. Ihvertfall om det blir som med de andre 6. Så det er vel heller bare til å nyte det så lenge det varer.
6!!!? Wow!! Imponerende :D
 
Føler meg ikke spesielt gravid jeg heller.. Ømme pupper, murring og vond rygg er på plass, men venter fortsatt på kvalme:hilarious: Håper selvsagt den ikke kommer, men i de tidligere graviditetene var kvalmen det første tegnet på at jeg var gravid..
 
Back
Topp