Føler meg ikke gravid

Mekanikerfrue

Glad i forumet
Januarlykke 2020
og det er så frustrerende!
Er kvalm og sliten men føler ikke att jeg er gravid selv om testene er meget positive og jeg må på do å tisse hele tiden...

Er jo så lenge siden sist, tuppa blir jo 8 i juni så husker ikke noe fra sist...

Vil føle meg gravid!
 
Her kjenner jeg knapt nok noe å gla er jeg for det, er litt mer trett og tisser oftere men mer enn det er det ikke.
Men jeg nyter det :)
Magen kommer tidsnok, dette er sikkert noe jeg kanskje føler ekstra på siden det er så kort tid siden forrige svangerskap, så jeg stresser ikke.
Hadde det ikke vært for at jeg er innom her så hadde jeg nok glemt av at jeg er gravid :joyful:
 
Her kjenner jeg knapt nok noe å gla er jeg for det, er litt mer trett og tisser oftere men mer enn det er det ikke.
Men jeg nyter det :)
Magen kommer tidsnok, dette er sikkert noe jeg kanskje føler ekstra på siden det er så kort tid siden forrige svangerskap, så jeg stresser ikke.
Hadde det ikke vært for at jeg er innom her så hadde jeg nok glemt av at jeg er gravid :joyful:
Litt sånn er jeg å! :) med unntak av kvalmen men den er skjelden ekstrem... de to forrige var jeg liggende ved disse tider, var sinsykt kvalm..
 
Nyt det tenker jeg.:hilarious:. her kaster jeg opp døgnet rundt,konstant kvalm , tisser i et strekk og puppene er så såre og ømme at jeg er redd de gløder.. :banghead: gleder meg til det dabber av litt jeg :bored:
 
Kjenner meg godt igjen her! Eneste gangene jeg er kvalm er om jeg går for mange timer uten mat, ellers er eneste symptomet jeg har nå at jeg er mye mer trøtt, også tror jeg kanskje jeg er litt mer hormonell (som gir utslag i sjalusi sånn for moros skyld :eek:). Håper vi får føle oss mer gravid etterhvert vi også, i mellomtiden får vi vel bare nyte at vi er i grei form :)
 
Følelsen av å være gravid varierer veldig hos meg også.. men kommer fort på det igjen når jeg skal spise, og blir mett etter en halv brødskive:dead:eller sovner på sofaen.. det har jeg aldri gjort før!
 
Kvalm og sliten = gravid :p
 
Har masse symptomer, gravid følelsen den kommer ikke før magen vokser og jeg kjenner spark
 
Du får prøve å slappe av ❤️ masse tegn eller lite tegn, alt er normalt :)
 
Føler jeg mister symptomene jeg nå...
Ikke så mye murringe.. og puppene er ikke så ømme :(

Trøtt og kvalm men...
Samme her.. føler symptomene bare dabber av, murringen er vekke. Eneste jeg kjenner er vel at jeg tisser litt oftere, litt øm i puppene og litt trøtt. Men synes symptomene forsvant veldig fort og plutselig så er jo nesten bekymret for MA:eek:
 
Føler meg heller ikke gravid, men det er egentlig deilig. Blir mer sliten og det er alt. Bortsett fra at underlivet kjennes fullt og tungt. Hcg stiger bra Foreløpig og jeg skal ta ny hcg igjen i morgen eller fredag. Har heller Ingen murringer lenger. Er 5+1 i dag.
 
Jeg er 5+3 i dag. Ingen andre symptomer enn litt murring nederst i magen. Regner med kvalmen kommer snart...
 
Jeg følte meg ganske fin frem til 6+1. Før det var symptomene svake og diffuse. Nå kjenner jeg det nesten alt for godt :schocked028
 
Er 7+4 i dag og har nylig begynt å bli litt uggen noen ganger ila. Dagen.
Har hatt lite symptomer fram til nå, var nesten litt bekymret for at jeg ikke var gravid.:p
Var på UL i dag og fikk se et bankende hjerte som slo som bare det!:Heartred
 
Back
Topp