Lillemirakel
Glad i forumet
Uff, jeg har liksom lite strekking/stikking ved livmor og bare en generell dårlig magefølelse rundt hele greia. Jeg er mye kvalm og uggen, men som den pessimisten jeg er bestemmer hodet mitt at dette sikkert bare er grunnet noe annet eller kun innbilning, fordi det går så opp og ned. Trøtt og sliten er jeg hele tiden, men det kunne jeg være før også. Dessuten kan jo alle symptomer bestå selv om man en har en MA, eller?
Tok en Ibux og 2 Paracet ved et migreneanfall på lørdag også, før jeg visste man ikke kunne ta det. Føler liksom jeg har ødelagt alt pga det.
Var på UL i uke 6, så da en liten klump med et dunkende hjerte, men det er jo en stund siden.. skal være 9+0 idag.
Har ikke sett blod, sett bort ifra en gang etter sex, men det var så lite at jeg måtte studere papiret for å kunne se rosaskjæret, så det kan jo ikke være en SA.
Vet ikke hva jeg vil med dette, men er bare så nedstemt..
Tok en Ibux og 2 Paracet ved et migreneanfall på lørdag også, før jeg visste man ikke kunne ta det. Føler liksom jeg har ødelagt alt pga det.
Var på UL i uke 6, så da en liten klump med et dunkende hjerte, men det er jo en stund siden.. skal være 9+0 idag.
Har ikke sett blod, sett bort ifra en gang etter sex, men det var så lite at jeg måtte studere papiret for å kunne se rosaskjæret, så det kan jo ikke være en SA.
Vet ikke hva jeg vil med dette, men er bare så nedstemt..