Føler meg ikke gravid..:/

Junibaby2020

Blir kjent med forumet
*Aprilbaby 2018*
hei!
Jeg er 18+2 uker på vei:) førstegangsfødende, tror ikke jeg kjenner liv enda. Kjenner noen ganger at det stikker litt, litt vanskelig å forklare hva jeg kjenner men jeg kjenner meg ikke gravid, vet ikke hvordan jeg skal kjenne meg heller..men føler meg ikke noe annerledes nå enn før jeg ble gravid..har vært plaget med mye oppkast og kvalme frem til nå, men postafen holder kvalmen nede nå:)
Føler dere at dere er gravide eller føler dere det samme som meg?:p

21+0 her og er tredjegangsfødende. Hadde det ikke vært for at jeg kjente liv og at magen har vokst, så hadde ikke jeg heller følt meg gravid.
Første svangerskap kjente jeg ikke liv før i uke 20, andre gang uke 22 pga foranliggende morkake. Følte meg ikke veldig gravid da heller[emoji23]
Stikkingen du kjenner er nok bare livmoren som strekker seg og vokser. Du kjenner nok snart små dult fra babyen [emoji173]️

Er ca like langt som deg, førstegangsfødende og har hatt det på akkurat samme måte! Har vært veldig kvalm og dårlig lenge, og har ikke følt så mye glede med graviditeten nå i starten.. Bare følt meg stygg og småfeit, og ikke følt «den store gleden og lykkefølelsen» som alle prater om når man er gravid.. Men plutselig nå så har det kommet ganske synlig gravidmage, og forrige kvelden synes jeg at jeg kjente spark [emoji177] Så da ble alt så mye bedre [emoji4] Kvalmen har også sluppet taket litt mer, og vi har kjøpt inn litt til baby, så da har det blitt litt mer virkelig at det faktisk er en mageboer inni der [emoji6]

Men det er vel varierende hvor gravid man føler seg, og jeg regner med at følelsene bare blir sterkere framover når man kan kjenne mer liv i magen [emoji4]

Tusen takk for svar fra begge to:) synes selv at jeg begynner å få litt babymage, men litt vanskelig å se det når jeg er fult påkledd:p

Tankegangen min blir litt bedre når jeg leser det dere skiver, så tusen takk for det:)

Jeg hadde det akkurat sånn som deg i samme periode, og jeg sier bare nyyyyt det! Nå er jeg 22+4 og energien er borte! Er blitt 40% sykmeldt i 2 uker og er redd for at jeg må være det lenger. I tillegg melder symptomer som halsbrann og dårlig nattesøvn seg nå når magen begynner å bli større. Nyt perioden nå når du ikke merker så mye - det er ikke sikkert den varer så lenge[emoji6][emoji1303]

Jeg hadde det akkurat sånn som deg i samme periode, og jeg sier bare nyyyyt det! Nå er jeg 22+4 og energien er borte! Er blitt 40% sykmeldt i 2 uker og er redd for at jeg må være det lenger. I tillegg melder symptomer som halsbrann og dårlig nattesøvn seg nå når magen begynner å bli større. Nyt perioden nå når du ikke merker så mye - det er ikke sikkert den varer så lenge[emoji6][emoji1303]

Hehe, det skal jeg ta med meg videre;) jeg hat akkurat begynt på jobb igjen etter 5 uker med sykemelding pga kvalme og oppkast. Så jeg håper virkelig jeg klarer å jobbe svangerskapet ut nå:)

Jeg er også 18+2 og kjenner ikke særlig mye. annet enn at magen har vokst litt. Men noen ganger tenker jeg det bare er fett selvom jeg kjenner en liten kul. Gleder meg til Jeg kjenner spark.

Er gravid for andre gang, kjente liv i ca uke 16 , er nå i uke 19 og kjenner liv opptil flere ganger om dagen ^^ men det var først på tisdag jeg forsto jeg slulle ha barn, da jeg så babyen på ul [emoji7]

Tror dette er ganske så normalt, spesielt om man sitter og leser mye og prøver å leve etter andres fantastiske gravid historier... Ikke stress.. Det kommer tidsnok til deg og tro du meg du går lenge nok gravid uansett så du kommer ikke til å tenke på dette i ettertid :Heartred Har du vært på UL?

Tror dette er ganske så normalt, spesielt om man sitter og leser mye og prøver å leve etter andres fantastiske gravid historier... Ikke stress.. Det kommer tidsnok til deg og tro du meg du går lenge nok gravid uansett så du kommer ikke til å tenke på dette i ettertid :Heartred Har du vært på UL?

Takk for svaret:)
Nei, har ikke vært på oul. Skal det neste uke:) jeg var på ul i sammenheng med innleggelse og væskebehandling. Da sa legen at alt så bra ut:)

Takk for svaret:)
Nei, har ikke vært på oul. Skal det neste uke:) jeg var på ul i sammenheng med innleggelse og væskebehandling. Da sa legen at alt så bra ut:)

Det var gode nyheter da Har du begynt å kjøpe litt småting til denne lille? Se filmer/programmer om/med spedbarn? Snakk høyt om det? Mye og mangt som kan hjelpe, du må bare finne det rette for deg uten å presse det for mye frem

Back
Topp