Føler meg ikke gravid

Fru.reb

Forelsket i forumet
Er det flere enn meg som ikke føler seg gravide enda ? Jeg klarer ikke å tro på at jeg er gravid tross en hel haug med positive graviditetstester . Selvom dette er 3. Barnet . Flere enn meg som har det sånn ?

Jeg har det litt slik selv. Har igrunn ingen symptomer enda men er trossalt kun 4+6.. men jeg klarer ikke helt og slå med til ro med positiv test da det er økt fare for graviditet uten for livmor igjen her oss meg. Heldigvis ul på mandag så satser på jeg føler meg mer "gravid" etter undersøkelsen [emoji51]

Jeg har hatt bølgedalende kvalme, kjennes egentlig ut som jeg er sulten på en måte selv om jeg akkurat har spist :o Ellers så er jeg i så fin form at jeg innimellom glemmer litt at jeg er gravid, og da kiler det litt ekstra i magen når jeg kommer på det :rolleyes:

Jeg har det litt slik selv. Har igrunn ingen symptomer enda men er trossalt kun 4+6.. men jeg klarer ikke helt og slå med til ro med positiv test da det er økt fare for graviditet uten for livmor igjen her oss meg. Heldigvis ul på mandag så satser på jeg føler meg mer "gravid" etter undersøkelsen [emoji51]

Da skjønner jeg at du har vanskelighet for å slå deg til ro. Da er vi like langt på vei da [emoji4] spennende med ul. Hadde egentlig bestilt ul til uke 12. Men fant ut at det var så lenge å vente så måtte flytte den til uke 9 [emoji4]

Jeg har hatt bølgedalende kvalme, kjennes egentlig ut som jeg er sulten på en måte selv om jeg akkurat har spist :o Ellers så er jeg i så fin form at jeg innimellom glemmer litt at jeg er gravid, og da kiler det litt ekstra i magen når jeg kommer på det :rolleyes:

For det kan jeg også fort glemme litt . Merker det nok mer etterhvert [emoji4]

Kjenner ikke noe til dette svangerskapet enda jeg heller, føles ganske så uvirkelig å dette er mitt 5 svangerskap. Har vondt i brystene da men det er det liksom :)

Kjenner ingen verdens ting, men prøver å slå meg til ro med at testene er positive:rolleyes:

Jeg føler meg heller ikke gravid[emoji15] og dette er mitt fjerde svangerskap! Er mer "sulten". Lurer på nå kvalmen slår inn denne gangen. Nesten slik at jeg vurderer å kjøpe en test til!

Jeg driver også å kjenner etter og virkelig leter etter symptomer. Får det veldig i perioder og i andre perioder glemmer jeg at jeg er gravid. Jo mer vi kjenner etter og leter jo mer stressa blir vi. Tror vi bare får nyte å være i fin form (enn så lenge) [emoji851]

Jeg også venter mitt fjerde barn og har det likt som deg. De andre gangen har jeg visst jeg var gravid før jeg har tatt test pga kvalmen og oppkasten.. denne gangen har jeg bare stikkinger ved skambeinet.. Burde jo være glad [emoji23]

Null symptomer her nå også, men er jo bare 4+6. Var sånn forrige gang også, men blir allikevel litt usikker, vanskelig å forstå at man kan merke så lite av noe så viktig og stort. [emoji12]

Lite symptomer her også. 6+3 i dag. Bare litt murring/stikking av og til. Så jeg trur liksom ikke helt på det enda[emoji85]

Sniker fra desember.

Jeg hadde det sånn i 19-20 uker, til tross for 2 TUL og OUL! Jeg følte meg ikke gravid for magen kom, både fordi jeg ikke klarte å tro det og på grunn av manglende symptomer.

Utenom veldig vonde brystvorter så merker jeg ingenting.. hadde flere symptomer forje svangerskap

Godt å høre at flere har det slik . Er i dag 5+3 og bortsett fra litt stikking / murring så merker jeg ingenting .

Back
Topp