Føler meg ikke gravid.......

Bellelini

Forelsket i forumet
Skal vel ikke klage, men rart å være i så god form Føler ikke at jeg er gravid, ingen stikninger, kun ømme bryster. Hadde det helt likt når jeg gikk gravid med datteren min, så krysser alt for at det fortsetter:) Hvordan er det med dere andre?

Helt fin :( Hadde egentlig håpa på at jeg ble kvalm denne gangen, fordi da er det mindre sjanse for SF.

Skal ikke klage på fin form, men bare redd at jeg blir sjuk som forrige gang :(

Vi skal vel egentlig glede oss over det, skal vi ikke ;)

Sånn hadde jeg det i noen dager. Kun større pupper. Men i dag kom kvalmen og ekstrem tretthet ;)

Bare litt ømme bryster, det er det!

Men har tatt nok av tester til å vite at jeg er gravid, og ingen spotting og slike ting, så da er vel alt ok.

Hatt litt stikkinger, men synes det har avtatt. Jeg er litt sånn som deg; skulle nesten ønske jeg hadde flere symptomer, men ut ifra forrige svangerskap så antar jeg at de kommer etter hvert.. :)

Føler også veldig lite, men kjenner at det er noe som vokser i meg. Ikke ubehagelig altså.

Litt kvalm på morgen, og det er det;)
Håper dette varer!

Ikke ønsk deg fler symptomer :p Kvalme er helt jææææævlig!

Jeg har ømme pupper og murringer. Ekstremt trøtt og mye hodepine. That's it og jeg trenger ikke fler :p hehehe

Følte meg også lite gravid, så bikket jeg 6 uker, og kvalmen er her, ømme pupper, og stikkinger. Blææææ :(

Ååh, ønsker jeg hadde det sånn!
Har vært ømme bryster og murringer 4-5 dager dpo, og så har det bare blitt flere og flere.. Kvalme, mest om kvelden, heldigvis ikke oppkast enda. Utrolig trøtt, i dag måtte jeg sove et par timer midt på dagen (glad for hjemmekontor!). Nytt av dagen er tette bihuler og hodepine, håper egentlig det bare er forkjølelse og ikke symptomer:p og håper det ikke blir flere symptomer, syns det holder nå, er bare 4+3...

Har mye murringer, ekstremt trøtt og sover mye! Stikking i brystene, og råmelk fra puppene når jeg klemmer (hatt det siden sist jeg ammet som nå er 2 år siden) men kommer mye mer nå, uvel innimellom, ekstremt tørst og munntørrhet

Håper formen fortsetter å være på topp her, ønsker ingen negative symptomer velkommen. Magen kan bare komme etterhvert, så skal jeg kose meg.

Jeg hadde tydelige symptomer før ikm, og i jula kjent heg veldig godt at jeg var gravid. Så en dag i romjula ble alle symptomene borte. Jeg ble bekymret for det var slik det startet da jeg hadde SA. Etter noe dager kom de tilbake, men bare for 1 døgn for så å forsvinne helt. Merker ingen ting nå, og de to gangene jeg har vørt gravid før har jr vært mye kvalm, slitt med bekkenet, vært svimmer +++ fra før positiv test. Det rareste er at jeg ikke føler at noe vokser der inne. Det kjente jeg helt fra ikm begge de andre gangene. Tror nok ikke dette går riktig vei... Vet at jeg må til legen, men det er så skummelt, det blir liksom så endelig da..

Håper du får en legetime raskt, slik at du slipper å hå å lure:/ Ikke bra og være bekymret. Håper det dukker opp noen symptomer slik at du kan slappe mer av:)

Kjenner ingenting jeg heller :) Jeg nyter det og håper det fortsetter :)

Kjenner svært lite jeg også, og prøver å nyte det ;) Var en del kvalm for noen dager siden, men virker som det har roet seg litt :) Gleder meg så veldig til vi begynner å kjenne litt bevegelse fra lille :D

Back
Topp