føler meg ikke gravid...

Frøbert2016<3

Elsker forumet
I dag er jeg litt over 8 uker.. vi har prøvd i over 3 år, og mistet ganske sårt i fjor. I fjor var eneste gangen vi har klart å bli gravide med unntak av denne gangen her selvsagt.

Jeg har symptomer. Lett kvalme hele døgnet, mensmurringer, ømme bryst, trøtthet.

Men jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt! Jeg har en datter på straks 8 og da følte jeg meg supergravid hele tiden. Er det frykten for å miste? Eller kanskje den ikke har vokst? Jeg har ikke mage i det hele tatt..

Noen andre som føler det likt? :(
 
I dag er jeg litt over 8 uker.. vi har prøvd i over 3 år, og mistet ganske sårt i fjor. I fjor var eneste gangen vi har klart å bli gravide med unntak av denne gangen her selvsagt.

Jeg har symptomer. Lett kvalme hele døgnet, mensmurringer, ømme bryst, trøtthet.

Men jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt! Jeg har en datter på straks 8 og da følte jeg meg supergravid hele tiden. Er det frykten for å miste? Eller kanskje den ikke har vokst? Jeg har ikke mage i det hele tatt..

Noen andre som føler det likt? :(

Jeg har det likt! Har ikke mistet eller noe før, jeg bare glemmer det hele tiden. Nå er du bare 8 uker på vei så magen kommer vel ikke enda? :) Jeg er 11 uker og buksa strammer litt nå, men det sees ikke. Jeg tror jeg har en egen forsvarsmekanisme som gjør at jeg ikke gleder meg altfor mye på forhånd, det bidrar nok til at jeg ikke går og "føler" på graviditeten. I tillegg prøver jeg å fokusere på jobb, familien og juleforberedelser så jeg tenker rett og slett ikke på det :) Det kommer nok senere når magen og sparkene kommer.
 
Takk for gode ord <3

Føler andre gravide rundt meg er i sånn super-verpe-modus og jeg føler liksom ingenting. Men du har et godt poeng! Selvforsvarsmodus. Jeg likte den :)
 
Takk for gode ord <3

Føler andre gravide rundt meg er i sånn super-verpe-modus og jeg føler liksom ingenting. Men du har et godt poeng! Selvforsvarsmodus. Jeg likte den :)

Haha, jeg bruker til tider å se på andre med store øyne for jeg kjenner meg ikke igjen i den bobla man havner i. Haha. Men det gjelder mange andre situasjoner også og folk er forskjellige. Jeg har alltid vært sånn så har lært meg selv å kjenne etterhvert. Den følelsen kommer nok senere - for oss begge to <3
 
Føler meg ikke veldig gravid jeg heller :) utover kvalme innimellom og trøtt. Og kranglebekken :p
 
for min del har dette blitt så veldig uvirkelig liksom.. kan det hende dette faktisk blir babyen til meg og mannen min? skal vi virkelig være så heldige?
gleder meg til legetimen på onsdag..
 
Back
Topp