Føler meg ikke gravid!!

Junibaby

Betatt av forumet
Er i dag 14+4 og føler meg virkelig ikke gravid. Siste to uker ikke merket noen "graviditetssymptomer" og allt kvalme er forduftet. Får en følelse av at det er sluttet å være liv inni magen :( Var på UL 12+0 og da sprellet den som bare det der inne. Flere som har det sånn?

Symptomfrihet er jo det som skal skje når man bikker 12 uker! Alt er nok i skjønneste orden :)

Du er heldig!! :). Men skjønner du blir bekymret. Men alt er nok i skjønneste orden, i ike 14 så har hcg nivå nesten helt nede i normalt nesten så er ikke rart:). Nyt det!!:) snart så kommer det sikkert livstegn i magen! :)

Prøv å nyte det så lenge det varer! :) plutselig dukker det opp noen plager (bekkenløsning, kynnere, halsbrann, tissatrengt, nedpress osv) og da kommer du til å savne de ukene du ikke hadde plager :)

Jeg kjenner meg igjen.. Er 15+3 og veldig bekymret om dagen, da kvalmen og trøttheten har gitt seg. Det er veldig deilig uten disse plagene, men jeg merker jeg er redd for at det ikke er noe liv inni der :-( føler også at magen har stagnert litt nå etter at den har vokst siden jeg bikket uke 12. Nå har den stoppet litt opp føler jeg og det gjør meg enda mer bekymret.. Jeg tror vi bekymrer oss uten grunn for det, men det er daglige tanker om dette så det hadde vært godt å fått en bekreftelse igjen på at hjertet slår ennå :-)

Har ikkje følt meg gravid i d heile tatt egentlig, var bittelitt kvalm på kvelden fram til veke 8-9 ca. Men har ellers ikkje hatt nåken andre symptomer på graviditet. (anna en positive tester) Ikkje berre lett det heller, er stadig bekymra for om det faktisk er liv inni der. :( håper på å få høyre hjertelyd når eg skal til legen i morra (er da 12+2)

Hadde også en liten periode nå når kvalmen ga seg at jeg ikke følte meg gravid. Nesten ingen symptomer, bare trøtt og sliten. Oppblåsheten forsvant så da følte jeg meg jo nesten tynn :p
Men nå har magen begynt å vokse litt igjen så da kom gravidfølelsen tilbake ;)
Er ikke penge før du begynner å kjenne bevegelse, og får vite kjønn. Tipper følelsen kommer stormende tilbake igjen da ;)

Samme her :) På en måte ville det jo vært fint ukentlig å få bekreftet at det står bra til, siden jeg ikke merker noe som helst til den lille i magen. Gleder meg til det kjennes liv og spark!

Satser på at kroppen min gir meg et signal om noe ikke er som det skal. Inntil da er jeg glad for at jeg ikke har noen plager.

Har ikkje følt meg gravid i d heile tatt egentlig, var bittelitt kvalm på kvelden fram til veke 8-9 ca. Men har ellers ikkje hatt nåken andre symptomer på graviditet. (anna en positive tester) Ikkje berre lett det heller, er stadig bekymra for om det faktisk er liv inni der. :( håper på å få høyre hjertelyd når eg skal til legen i morra (er da 12+2)
Legen fant ikkje hjertelyd i dag :( fikk ny time neste mandag....blir to lange helger og ei laaaang veke...

Det kan være for tidlig å høre, så prøv å pust med magen <3 Skjønner det er vanskelig, men prøv. Sender over en klem
Takker!! :) Prøver så godt eg kan å være rolig, får jo egentlig ikkje gjort nåke til eller frå uansett. (Skulle det være nåke feil) meeeeeeeen. Vil få bekrefta liv inni der før vi forteller det.

Legen fant ikkje hjertelyd i dag :( fikk ny time neste mandag....blir to lange helger og ei laaaang veke...
Det er vanskelig å finne så tidlig. Legen min ville ikke sjekke for en uke siden engang, da var jeg 15+0!

Føler meg ikke gravid..
selv om jeg er kvalm, trøtt, nedstemt, lite matlyst, hissig..
Føler jeg har tidenes lengste hangover..
Hos meg kommer følelsen når jeg kjenner spark, ser liv på OUL og magen kommer..
Før det føler jeg meg bare syk...

Det er vanskelig å finne så tidlig. Legen min ville ikke sjekke for en uke siden engang, da var jeg 15+0!

Legen fant ikke med dopler på meg i uke 15 sist .
Heldigvis gikk jeg til fødselslege og der hadde de UL.

Men ja, alt var i orden :) selv om de ikke fant hjertelyden.

Æhr, ikke noe særlig. Nesten så jeg ville spandert på meg en ul tror jeg. Men det ser du selv :)
Var på vei til det faktisk, men når eg fikk tid til å ringe var klokka blitt for masse.. :( får berre holde ut over helga og sjå om eg ringer på mandag
(Hadde ein plan om å prøve å være sterk og rasjonell denne ganga og kun ha oul, men kjenner det er vanskelig) :P

Oi, ville faktisk ikkje. (Sikkert fornuftig av legen sånn egentlig) Eg veit jo det er tidlig, men når ein les om folk som finner lyd før veke 10 så blir eg litt utålmodig (og misunnelig)

Oi, ville faktisk ikkje. (Sikkert fornuftig av legen sånn egentlig) Eg veit jo det er tidlig, men når ein les om folk som finner lyd før veke 10 så blir eg litt utålmodig (og misunnelig)
Nei hun vil ikke, fordi hun vet den kan være vanskelig å finne og at hun da mest sannsynlig ender opp med en overnervøs mamma som hun må henvise til ul :p

Jeg føler meg heller ikke gravid lenger. Er 14 uker og kvalmen er helt borte
Veldig vanlig å bli litt bekymret denne tida, fram til man begynner å kjenne spark.

Back
Topp