Føler meg ikke gravid

Ok. Er bare 4+6 jeg så jeg får vel bare vente å se...var mye kvalm i første svangerskap, tror det kom ca etter 6 fullgåtte uker. Andre gang fikk jeg hyperemesis (ekstrem kvalme) og da tror jeg det startet 5+0. Så venter i spenning, vil jo gjerne ha tegn på at jeg er gravid men vil IKKE ha sånn grusom kvalme igjen:)

En i familien hadde hyperemesis med alle tre! Håper ikke jeg får det..

Nå har jeg lett meg bakover i arkivet på den forrige termingruppa og ser at puppene kom ikke før i uke 6-7 da heller.
Så er vel bare litt hysterisk :shy:

Jeg har også lite symptomer. Tisser ofte og stikkinger er vell de eneste symptomene. 6+6 I dag. I de to andre svangerskapene har jeg vært spysyk fra uke 8 ca.

Er fortsatt ikke kvalm, men synes å merke en liten tendens til at jeg ikke har så lyst på søtsaker lengre...veeldig uvanlig til å være meg:p Og selv med ganske tett forkjøla-nese tror jeg det begynner å skje noe med luktesansen, likte IKKE lukta da jeg åpnet kjøleskapet i sted:yuck: Men ellers føler jeg meg fortsatt svært lite gravid:D

Er fortsatt ikke kvalm, men synes å merke en liten tendens til at jeg ikke har så lyst på søtsaker lengre...veeldig uvanlig til å være meg:p Og selv med ganske tett forkjøla-nese tror jeg det begynner å skje noe med luktesansen, likte IKKE lukta da jeg åpnet kjøleskapet i sted:yuck: Men ellers føler jeg meg fortsatt svært lite gravid:D

Akkurat det med søtsaker har jeg også merka nå! Jeg som alltid har elska sjokolade, nå frister det faktisk ikke i det hele tatt lengre :o håper det vedvarer! :p

Akkurat det med søtsaker har jeg også merka nå! Jeg som alltid har elska sjokolade, nå frister det faktisk ikke i det hele tatt lengre :o håper det vedvarer! :p
For min del gikk det over rundt uke 16 sist :p da hadde jeg ekstremt lyst på sjokolade :o

I dag har det kommet litt over meg. Stuptrøtt på jobben, kjempekvalm hele dagen og mye mer ømme/sensitive pupper

Vet ikke om dette svangerskapet kommer til å gå opp for meg før vi har vært på ul jeg.
Akkurat som at jeg vet jeg er gravid, men tror ikke det kommer noe baby. Vanskelig å forklare. Men tenker at det sikkert er en exu, eller ender i en sa eller ma.
Eller at kulen jeg har nede ved vendte eggstokkene er noe farlig som gjør at jeg ikke kan fullføre svangerskapet. Kanskje jeg bare er redd for å bli for forhåpningsfull og skuffet etterpå.

Vet ikke om dette svangerskapet kommer til å gå opp for meg før vi har vært på ul jeg.
Akkurat som at jeg vet jeg er gravid, men tror ikke det kommer noe baby. Vanskelig å forklare. Men tenker at det sikkert er en exu, eller ender i en sa eller ma.
Eller at kulen jeg har nede ved vendte eggstokkene er noe farlig som gjør at jeg ikke kan fullføre svangerskapet. Kanskje jeg bare er redd for å bli for forhåpningsfull og skuffet etterpå.
Tror det heller er en måte å helgardere seg mot skuffelser på :) Jeg har vært sånn hver gang.

Har det på samme måte, er 6+6 og ingen symptomer annet enn positiv test og fine blodprøver. Og ømme pupper. Når jeg hadde MA hadde jeg mye mer symptomer, så er liyt urolig for at det skal gå galt igjen. Føler meg ikke gravid og har ikke helt gått opp for meg.:p
Må bestille meg tidlig ul vertfall.;)

Back
Topp