Føler meg ikke gravid

Verpehøna

Gift med forumet
Septembermødre <3
føler meg absolutt ikke gravid og kjenner det stresser meg. Når jeg hadde en MA følte jeg meg heller ikke særlig gravid, men da hadde jeg i hvert fall ømme pupper som kunne berolige meg litt. I dag har jeg ikke hatt noen som helst symptomer :/

Æsj.. Det er ikke noe kjekt da! Har du kommet langt?
Føler det på samme måte selv.. Er 4+6 og har bare bittelitt ømme bryster. Men ikke noe som skal kunne indikere at jeg er gravid, bortsett fra at det står det på graviditetstestene jeg har tatt.. Det er jo egentlig ikke slik at jeg har lyst på alle svangerskapsplagene heller, men er på en måte litt urealistisk å tenke at det faktisk er liv der når ikke noe egentlig skulle tilsi det.

Det sies jo at det er like vanlig å ikke ha noen plager, som å ha noen plager.. Vi krysser fingrene og satser på at dere begge to er av de "heldige" som slipper noen plager i starten :)

Det er fortsatt veldig tidlig til å kjenne mange symptomer, så det trenger ikke å ha noe å si :)

Jeg er 4+3 og har heller ikke overflod av symptomer :)

Lite symptomer her også på mine 5+2. Jeg tenker at vi er av de normale og heldige som ikke plages med noe :)

At du hadde lite symptomer sist g det endte i ma må du ikke tenke så mye på, det betyr ingenting. Kanskje du kan ta en tur til legen og måle HCG med noen dagers mellomrom?

Plagene kommer nok fort nok, tenker jeg. Og da priser vi oss lykkelige over at vi slapp billig unna de første ukene ;)

I mitt første svangerskap hadde jeg verken plager, særlig mange typiske symptomer eller synlige tegn på at jeg var gravid før 7.mnd. Da este magen min ut nærmest over natta. Men frem til da var det vanskelig å forstå at jeg var gravid, både for meg selv og også de rundt som visste om det.
Denne gangen (veldig ferskt, bare ca.4+0 eller noe) har jeg heller ikke noen symptomer. Men heller det enn kvalme, ømme bryster, rare lukter/smaker, bekkenløsning, trøtthet etc...

Bare gi det noen uker så kommer den følelsen før vi vet ordet av det :)

Krysser fingrene for det :)
Føler liksom det ikke helt har gått opp for meg siden jeg ikke føler meg gravid. Har jo andre symptomer men det er liksom bare vanlige ting som det bare har blitt mer av. Tisser mye, litt stikninger i livmoren innimellom, svimler og litt uggen innimellom. Men som sagt, dette er ting som også skjer til vanlig bare ikke like ofte.

Men bør vel egentlig bare nyte det! 3 uker til tidlig ultralyd!

føler meg absolutt ikke gravid og kjenner det stresser meg. Når jeg hadde en MA følte jeg meg heller ikke særlig gravid, men da hadde jeg i hvert fall ømme pupper som kunne berolige meg litt. I dag har jeg ikke hatt noen som helst symptomer :/

Føler jeg kjenner meg igjen i hva du skriver... Det eneste du kan gjøre er p slappe så godt som mulig av og prøve å glede deg over positiv test!! Heier på deg :)

Jeg er 6+1 og har lite symptomer/tegn selv. I går stakk det veldig i underlivet hele kvelden, i dag er det så og si ingenting, kun litt små stikninger i puppene av og til. Men ikke ømme pupper, tisser kanskje bare litt oftere (ikke om natta), tja ikke mye å "skryte" av :p Syns det er litt kjedelig for hadde trodd det skulle være mer, men bør vel bare nyte det :) Svangerskap varierer jo veldig :)

Kjenner meg veldig igjen jeg også. 4+5 i dag, og føler meg så absolutt ikke gravid. Men nå er jeg fortsatt syk da, så det "overskygger" kanskje de få gravidsymptomene som er. Litt ømme pupper, kanskje litt mer irritabel, litt oppblåst men ville aldri gjettet på at jeg var gravid hvis jeg ikke visste det:p

Vi er tydeligvis mange i samme båt, symptomene kommer vel kastet på oss om ikke mange dagene og da savner vi kanskje formen vi har nå:D

Samme her! Jeg er 4+5 i dag, og har ingen andre symptomer enn litt murringer (mest om kvelden). Jeg har vært litt bekymret for om jeg var gravid enda, men tok en test til i dag, og den hadde mye sterkere strek enn den jeg tok i forrige uke (3+4). Skal på kontroll i neste uke hos legen, og håper på å bli henvist til tidlig ultralyd siden jeg ikke har noen mensdato og gå ut ifra.

Bare vær glad for at det ikke er så mange symptom! Jeg sa det samme som dere, bare ømme pupper og stikninger! Men plutselig pang så våknet jeg med tidenes kvalme! Holdt ut to dager på jobb og har vært sengeliggende i to dager snart! Tiden går såå seint! Føler meg fin om jeg ligger i ro og slapper av, men så gjør jeg noe og da blir jeg skamdårlig

Last edited:
Bare vær glad format det ikke er så mange symptom! Jeg sa det samme som dere, bare ømme pupper og stikninger! Men plutselig pang så våknet jeg med tidenes kvalme! Holdt ut to dager på jobb og har vært sengeliggende i to dager snart! Tiden går såå seint! Føler meg fin om jeg ligger i ro og slapper av, men så gjør jeg noe og da blir jeg skamdårlig
Uff høres ikke bra ut...hvor langt var du på vei når kvalmen kom?

5+5 tror jeg..
Ok. Er bare 4+6 jeg så jeg får vel bare vente å se...var mye kvalm i første svangerskap, tror det kom ca etter 6 fullgåtte uker. Andre gang fikk jeg hyperemesis (ekstrem kvalme) og da tror jeg det startet 5+0. Så venter i spenning, vil jo gjerne ha tegn på at jeg er gravid men vil IKKE ha sånn grusom kvalme igjen:)

Back
Topp