Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Off ja får håpe det. Er bare 4+4 så det er jo fortsatt tidlig. Men hadde jo vært gøy å følt seg litt gravid da...
Bare gi det noen uker så kommer den følelsen før vi vet ordet av det![]()
føler meg absolutt ikke gravid og kjenner det stresser meg. Når jeg hadde en MA følte jeg meg heller ikke særlig gravid, men da hadde jeg i hvert fall ømme pupper som kunne berolige meg litt. I dag har jeg ikke hatt noen som helst symptomer :/
TakkFøler jeg kjenner meg igjen i hva du skriver... Det eneste du kan gjøre er p slappe så godt som mulig av og prøve å glede deg over positiv test!! Heier på deg![]()
Uff høres ikke bra ut...hvor langt var du på vei når kvalmen kom?Bare vær glad format det ikke er så mange symptom! Jeg sa det samme som dere, bare ømme pupper og stikninger! Men plutselig pang så våknet jeg med tidenes kvalme! Holdt ut to dager på jobb og har vært sengeliggende i to dager snart! Tiden går såå seint! Føler meg fin om jeg ligger i ro og slapper av, men så gjør jeg noe og da blir jeg skamdårlig
Uff høres ikke bra ut...hvor langt var du på vei når kvalmen kom?
Ok. Er bare 4+6 jeg så jeg får vel bare vente å se...var mye kvalm i første svangerskap, tror det kom ca etter 6 fullgåtte uker. Andre gang fikk jeg hyperemesis (ekstrem kvalme) og da tror jeg det startet 5+0. Så venter i spenning, vil jo gjerne ha tegn på at jeg er gravid men vil IKKE ha sånn grusom kvalme igjen5+5 tror jeg..