Føler meg ikke gravid..;(

Lineee83

Forelsket i forumet
Rart.. Fått positive tester, men føler meg ikke gravid. Eneste symptomer er at jeg er trøtt, og vonde pupper.. Rart, da jeg har 2 fra før, og slet da med alt...

Lineee83

Misforstå meg nå ikke;) hvis jeg skal ha ett slikt svangerskap, så er det helt greit;)

Men kjekt og kjenne seg litt gravid også..

Lineee83

Føler meg overhode ikke gravid jeg heller!

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Føler meg ikke gravid jeg heller annet enn puppene som blir mer og mer ømme for hver dag :) Tror vi skal være glade for hver dag vi får uten veldig sterke symptomer :) Heller det enn å ligge rett ut i 9 måneder :)

Jeg nyter å ha d sånn i stedet for å ha d på samme måte som da jeg gikk m jentene;)

Har også "bare" de symtomene. Trøtt og ømme pupper (ja og veldig glemsk).
Har 4 svangerskap bak med med kvalme og oppkast og bekkenløsning og vet det fortsatt kan komme så nyter hver dag med de få symtomene jeg har. Inni magen bor det en liten spire med bankende hjerte så gravid er jeg. Og det samme er du :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Jeg hadde lite symptomer de første ukene forrige svangerskap foruten ømme bryster og litt oppblåst og ubehag i bekkenet nå og da. Denne gangen kjenner jeg mye mer, mye tidligere enn jeg husker fra forrige gang, og holder på å bli gal av mauring/kribling i hender og føtter, særlig på natta. Sist fikk jeg slik mauring langt uti svangerskapet. Er bare en - to dager over IKM.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Dette er også mitt tredje. Har også så og si bare trøtthet og vondepupper som symptomer. Er litt småuggen av og til.
Er sjeleglad for at jeg har det slik denne gangen i forhold til det jeg hadde sist. Da var det oppkast i 9 mnd :(
Satser på et lettere svangerskap nå :P

Jeg har heller ingen symptomer annet enn luktesans fra en annen verden.. Hadde kvalme og oppkast forrige uke og trodde det var svangerskapskvalme men det har gått over.. :/ vil helst kjenne litt..

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har siste uken flere ganger glemt at jeg er gravid. Jeg har kun ømme pupper nå og har fått masse energi. :) Men jeg vet det er noen der og er glad for det :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vonde pupper er da graviditetssymptom nummer en?! Har du det ville jeg ikke bekymra meg :)

Vonde og enorme;) og satt og så på en film på tv i går, og sippa som bare det.. Er nok hormonell i tillegg;) da er det 3 symptomer i allefall;)

Jeg har hatt litt ømme pupper frem til for to dager siden hvor jegf følte alle symtomene forsvant. Fikk litt panikk da jeg har opplevd flerne SA tidligere før jeg fikk forrige barn. Dette er evt barn nr 2 :-) I dag derimot har jeg til tider kraftige menssmerter og akkurat nå i skrivende stund murrer det veldig på høyre side nederst! Skal på ul neste fredag og det blir spennende :-)

Jeg har kvalme, dårlig matlyst, svimmelhet og kraftig hodepine som jeg gladelig deler med dere som føler dere mangler noen symptomer... Snill som jeg er mener jeg... :p

Sent from my iPhone using BV Forum

eg merker heller ikke noe særlig :-p litt oppblåst er eneste. sist var det kvalme, ømme pupper, sensitiv for alle lukter på samme tid som sist. eg nyter det så lenge det varer! :-D føler en anelse til uggenhet tidligere men borte nå ;-) bekkenet ble katastrofe sist frs uke 17, så håååper eg slipper det denne gangen ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Merker ikke mye jeg heller! :)

Litt trøblete mage, og føler meg oppblåst spesielt om kvelden! Ellers er alt som vanlig!

Uke 6 (5 + 5)

Merker ikke mye jeg heller! :)

Litt trøblete mage, og føler meg oppblåst spesielt om kvelden! Ellers er alt som vanlig!

Uke 6 (5 + 5)
Akkurat det samme som meg :) 6+4

❤️ Desember 2014 ❤️

Back
Topp