føler meg ikke gravid

MissDolly

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Det er så rart! Nå har jeg liksom ingen symptomer, annet enn uteblitt mens. Føler meg ikke gravid overhodet, og kjenner heller ingen trang til å fortelle noen at jeg er gravid. Føles nesten som om jeg lyver om at jeg er gravid. Har ikke lyst å si noe før jeg får synlig mage! :p Forrige gang klarte vi ikke å vente lenger enn uke 6 føe foreldrene våre og søsken fikk vite noe.. Er det normalt når å ha det sånn når man venter nr 2?! :p
 
Jeg har heller ingen symptomer annet enn uteblitt mens og ømme bryst (men det kan jeg ha rett som det er likevel), men har EKSTREMT behov for å fortelle :p vår nr 2, har gutt på 3,5 fra før :)
 
Har heller ikke noe behov for å fortelle.. :) men "redd" jobben må få vite om et par uker eller noe da j har en jobb som ikke er veldig gravidvennlig..
 
Har ikke så mye jeg heller bortsett fra at jeg er litt trøtt for tiden, og sur :p hehehe.
har ikke noe trang til å fortelle jeg heller, men må nok si det til jobben snart. Er egentlig ikke lov å jobbe på min jobb når man er gravid :)
 
Er 3 dpo og meget svimmel.. Kan det være? Har aldri opplevd makan! Startet igår midt på dagen :s
 
Har ikke så mye jeg heller bortsett fra at jeg er litt trøtt for tiden, og sur :p hehehe.
har ikke noe trang til å fortelle jeg heller, men må nok si det til jobben snart. Er egentlig ikke lov å jobbe på min jobb når man er gravid :)
Hva slags jobb har du? Jeg må antagelig si i fra snart jeg også, da jeg jobber noe ekstravakter på jobben på en post som har høy risiko for utagering.
 
Jeg jobber på en bolig for psykisk syke, så HØY risiko for utagering :) Kanskje vi jobber med noe av det samme? :)
 
Ja , så lurt å ikke vente for lenge med å si noe.. Jeg skal absolutt ikke ta noen sjanser :) Og kan fort få meg diverse slag ! :)
 
Det er så rart! Nå har jeg liksom ingen symptomer, annet enn uteblitt mens. Føler meg ikke gravid overhodet, og kjenner heller ingen trang til å fortelle noen at jeg er gravid. Føles nesten som om jeg lyver om at jeg er gravid. Har ikke lyst å si noe før jeg får synlig mage! :p Forrige gang klarte vi ikke å vente lenger enn uke 6 føe foreldrene våre og søsken fikk vite noe.. Er det normalt når å ha det sånn når man venter nr 2?! :p
Kjenner meg veldig igjen.. Venter nr tre.
 
Har heller ikke behov for å fortelle denne gangen. Sist sa vi det til alle da jeg var 5-6 uker. Denne gangen skal vi vente uhvertfall til vi er over 12 uker :)

sendt fra Note 3 - sengekos
 
Kjenner meg veldig igjen.. Venter nr tre.
Venter og nr.3 og kjenner meg også veldig igjen. Meget ømme pupper og ikke tr ellers alt som vanlig... har egentlig lyst å si det for da blir det kanskje litt mer ekte. Samtidig gruer meg veldig...
 
Venter og nr.3 og kjenner meg også veldig igjen. Meget ømme pupper og ikke tr ellers alt som vanlig... har egentlig lyst å si det for da blir det kanskje litt mer ekte. Samtidig gruer meg veldig...
Hei:)
Her har kvalmen virkelig kommet og jeg lengter tilbake til da jeg skrev innlegget. . Føler meg fortsatt ikke gravid.
 
Jeg har heller ikke følt meg gravid, nå begynner kvalmen å snike seg på. Mannen min har sagt det til noen venner. Ellers er det ei som har gjettet det, men dersom jeg blir verre i formen kommer jeg til å si noe. Fins grenser for hvor lenge folk kan ha spysyka. Jeg har lyst å si noe også, begynner å mer og mer troen på at det vil gå bra denne gangen.
 
Back
Topp