Føler meg ikke gravid :(

meg123

Betatt av forumet
Eneste symptomer jeg har nå er: skikkelig ømme pupper og at jeg er trøtt. Og i ny og ne murring i magen.

:(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

HELDIGGRIS sier jeg. Slik var mitt første svangerskap også. Nå er jeg kvalm og tungpusten hele tiden, virkelig ikke noe å ønske seg...

Du er heldig! Jeg er trett, kvalm konstant, alltid sulten, svimmel, sliten, uggen og mør.... BLÆH.... og ja, ømme pupper og oppblåst i magen.... DOBBELT-BLÆH :shaking

Håper bare at alt er som det skal være med den lille :) vi skal til tidlig ul på tirsdan :) da er jeg forhåpentligvis 8+3 :)

Du er heldig ja. Ønsker meg mindre symptomer !

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Høres akkurat ut som meg. Siste uka har jeg ikke følt meg gravid over hodet. Heller ingen ømme pupper og overraskende lite trøtt..
Men tatt hcg som viser at alt går riktig vei:-) så prøver bare nyte gode dager:-)

Jeg har kun ømme pupper selv, og må si jeg er meget fornøyd med :) dette er mitt første svangerskap og kunne ikke ønsket meg flere symptomer :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror det er mange som vil bytte med deg!! Er heldig sjøl og nyyter det :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Du er nok bare en av de heldige, men ganske klassiske tegn du har da. Kommer nok flere tegn etter hvert skal du se

Huff, samme her.. Har tidlig UL på tirsdag og kanskje jeg blir litt roligere da.

Ja men fra å ha denne symptom i tillegg som nå er bort: konstant sulten.

Back
Topp