Føler meg ikke gravid ...

cecbak

Håper ....
Altså det er ganske deilig - jeg lever helt normalt,trener som før og kommer meg veldig greit gjennom hverdagen. Vært på 2 ul og der er det en liten spire som har det fint :) men blir jo litt bekymret til tider .. Hva/hvis ... Flere som ikke føler seg gravid? Er forresten (sier de) 9+3.

Skjønner at du blir bekymret. Men du er vel ganske heldig som ikke har de store bivirkningene.
Jeg er glad jeg ikke har kastet opp enda. Er 7+6 men sliter veldig med kvalme og lite overskudd. Savner trening og det sosiale :(

Samme her. . Kaaaaaan være litt uggen i en liten periode ila dagen, men ellers nada.. deilig :-D

Min kjære app ♥

Ja jeg klager ikke - har såre boobs da i det minste,de er vonde!! Men når jeg mistet i juni var jeg såååååååå dårlig,bodde ved siden av doen i fire uker :/ så ikke alltid det å være kvalm er et godt tegn heller. Prøver å bare nyte ;) skal på ny ul om 3 uker og da er det magisk 12 så håper tiden går fort mot det :)

Jeg er så godt som uten symptomer jeg også.
Hadde veldig såre bryster, men nå er det mye bedre...igjen så har de vokst en god del i løpet av den perioden de var såre.

Jeg har ikke vært på noen ul men må bare gå utifra at alt er i den skjønneste orden ;)

Så heldig! Jeg begynner å bli bedre i formen, energien er i alle fall på vei tilbake. Gleder meg så masse til å dra på trening i morgen :)

Jeg er 10+2 uker på vei og "leter" etter symptomer fordi jeg føler meg i så fin form.
Det er ingenting som er forandret fra siden før jeg ble gravid, utenom at jeg må tisse et 1-2 ganger i løpet av natten :)
Jeg var på ul i uke 7 bare for å få bekreftet at det var noe der :) I dag fikk jeg Angelsound i posten, så i kveld lå jeg på sofaen å hørte på all slags herlige lyder fra fosteret :) Det er fantastisk å være i så fin form da, men jeg gleder meg til magen vokser litt mer og jeg begynner å kjenne liv der :)

Formen begynner å bli bedre, men det skal så lite til føler jeg, før kvalmen bare kaster seg over meg! Spiste en is og satte meg i bilen, å da trodde jeg virkelig jeg skulle kaste opp over dashbordet! :smiley-angry017

Åh! Akkurat nå er jeg så misunnelig på dem som ikke føler noe.. Er så lei av kvalme :/ Nyt det :D

Back
Topp