Føler meg ikke gravid ..

AB

Forumet er livet
Jeg føler meg ikke gravid.Nå blør jeg jo. Kanskje jeg allerede har mistet og det er derfor. Jeg har vært litt kvalm og svimmel, men ellers ingen symptomer. Med guttene var jeg kjempekvalm i mange uker. Misforstå meg rett, men jeg savner i grunnen å være litt kvalm. Bare som en bekreftelse på at det er noe der.. Andre som ikke føler seg gravide ?

Håper det er ufarlige blødninger og at alt er bra fremdeles.
Jeg hadde ingen symptomer forrige graviditet. Kun voksende mage etter uke 20, pluss sparkene da. Lurte jo nesten på selv om det faktisk var noe der helt til jeg fikk se det på ultralyd i uke 18

Jeg føler meg heller ikke gravid lenger.. Blør ikke ..
Blæ.. Håper det tar seg opp :)

Jeg merker foreløpig ingenting, men er jo ikke kommet langt heller. forrige gang lå jeg og spydde opptil 10 ganger om dagen fra uke 9-16, så da kan jeg love at jeg merka det! ;) Håper ikke det blir så heftig denne gangen....

Føler meg ikke gravid jeg heller... Har ikke hatt noen blødninger... har ingen symptomer...

Føler meg ikke gravid jeg heller. Men jeg har i dag fikk jeg en følelse av ro over meg..

Håper blødningene dine er ufarlige.. Har du vært hos legen?

Jeg føler meg ikke helt gravid enda jeg heller. Er litt trettere enn vanlig, vært litt uggen, luktesansen er mer følsom og jeg blir bilsyk.. Men lurer på om hodet mitt spiller meg noen puss, eller om jeg faktisk er gravid :P

Godt det ikke bare er meg da :) Testene sier jo at noen er inn i der :) Får bare håpe hcg prøvene jeg har tatt ikke går nedover ..

Godt det ikke bare er meg da :) Testene sier jo at noen er inn i der :) Får bare håpe hcg prøvene jeg har tatt ikke går nedover ..

Ja, får håpe hcg prøvene går oppover :-) greit at du har fått tatt dem når du er så usikker :-)

Jeg føler meg ikke gravid jeg heller, men det gjorde jeg ikke sist heller... Kunne faktisk tenke meg et par uker med kvalme nå:/

Føler meg heller ikke gravid... Er bare skikkelig trøtt, men det er jo også en bivirkning av hormonene jeg går på..
I dag har magen vært skikkelig oppblåst, så håper det er et bra tegn :)
Her er det kryss i taker for hver dag uten blødninger, vil såååå veldig at denne spiren skal klore seg fast!

Er en del kvalm og veldig ømme pupper, men når jeg ikke kjenner noe trur jeg noe er galt.
Alle gravide symptomer er velkommen hos meg, mulig jeg angrer på det utsagnet senere ;)

Jeg har litt ømme pupper, en og annen stikking i magen, litt trøtt og må på do å tisse et par ekstra ganger, det er alt:P
Var å prata med helsesøster i dag, å hun sa jeg skulle være glad hvis jeg slapp kvalmen, men at det enda kunne komme:P

Jeg skulle av og til ønske jeg var kvalm for å føle meg gravid. Min mor var heller ikke dårlig, så satser på at jeg har arvet det, og at alt går bra denne gangen:)

Skulle ønske jeg også merka litt mer. Må se på testen hver dag for å tro på at det stemmer :p Men har vel egentlig symptomer. Kjempetrøtt og sliten hele tida, og så vanvittig ustabil i humøret hver kveld... Men hadde jo vært lettere å skjønne hvis det var noe med magen... Men bare veldig glad hver eneste morgen jeg våkner og det ikke er noen tegn til blødning! :-)

Back
Topp