Føler meg ikke gravid

Dalsmart

Blir kjent med forumet
Klarer ikke skjønne at jeg er gravid, føler det ikke på meg, enste som viser tegn til at jeg er gravid er mensen uteblir, sist jeg var gravid.. Så var jeg kvalm å bodde på do i 4 mnd. Men nå merkee jeg ikke stort til det, god eller dårlig følelse..

Kanskje det blir gutt denne gangen da? :) hehe... Vet det er veldig forskjellig det der. Men eg hadde ingen symptomer forrige svangerskap! Var skikkelig pigg!!! Fikk gutt,.. Denne gangen er eg kvalm og ikke i form i det hele... Lurer på hva som skjuler seg i magen denne gangen ;)

Du burde ikke si eller tenke det. Det kommer til å backfire. Det som skjedde med meg. Hadde bare litt humørsvigninger i starten. Så ble jeg litt kvalm. Så brøt helvete løst. Nå har jeg vært grisekvalm med spy i 6 uker. Tar aldri slutt! Håper du slipper unna denne gangen. Men det tar litt tid for hormonene å komme ordentlig i gang.

Venter en liten skatt i september 2013 <3

jeg har gutt og jente fra før og begge svangerskapene var like symptomfri, så vet ikke helt jeg :) men nyt det :)

Du burde ikke si eller tenke det. Det kommer til å backfire. Det som skjedde med meg. Hadde bare litt humørsvigninger i starten. Så ble jeg litt kvalm. Så brøt helvete løst. Nå har jeg vært grisekvalm med spy i 6 uker. Tar aldri slutt! Håper du slipper unna denne gangen. Men det tar litt tid for hormonene å komme ordentlig i gang.

Venter en liten skatt i september 2013 <3
Vet sa dt samme sist.. Men sist startet dt med en gang jeg testa positift.. Å nå er je uke 5 ca så nå er jeg opptimist :p hihi lov og håpe i alle fall :p hihi

Du må bare være glad du ikke er kvalm ennå ;) Og tegnene kommer jo etterhvert, snart begynner babymagen å vokse også :)

Jegføler meg heller ikke gravid i det hele tatt, det gjorde jeg ikke sist heller:)
Nå gleder jeg meg til å bestille time hos lege/jordmor, for å få det ' bekreftet':) blir mer virkelig når fagfolk bekrefter det jeg vet:)

Må nok snart bestille meg legetime jeg også, så jeg får det bekreftet av dem :) gleder meg til å begynne å gå til jordmor jeg, vi har verdens søteste jordmor her jeg bor :)

Back
Topp