føler meg ikke gravid

frkroosa

Blir kjent med forumet
Det er så rart å uvirkelig, å nå er jeg blitt redd for at det ikke skal være nå liten spire inni hær :(
Har ingen symptomer, kjenner ingenting..

Og i natt hadde jeg den værste drømmen jeg noen gang har hatt! Drømte at jeg og et venne jeng skulle grille sammen. Pluttselig når jeg står å griller ser jeg at det jeg griller å snur på er en liten liten baby!! :( :O Sjønner ikke at det går ant å drømme sånn!! :( 

Kjenner at jeg trenger en bekreftelse på at det er en baby inni hær, så skal ringe jordmor i morgen..

Huff, godt det bare var en drøm.. hehe.

Føler meg ikke gravid jeg heller.. Har ingen mage, kjenner ingen bevegelser og har ingen plager lenger, foreløpig. Men jeg blir veldig beroliget når jeg hører hjertelyden med angelsounden min:) Også har jeg jo sett på ul-apparatet hos legen min at det er en liten spire inni der:)

Ta en telefon til jordmor du:) Er ikke sikkert hun får gjort så mye, men kanskje hun kommer med noen gode ord ;)
Det er vel bare og smøre seg med tålmodighet til ordinær ultralyd. Jeg har begynt nedtelling ihvertfall, 3 uker igjen! 

I dag sto det faktisk i den der daglige oppdateringen på min side her inne at det er mange som ikke føler seg gravid på denne tiden. Tymptomene forsvinner, magen har ikke kommet enda og man kan ikke kjenne noe liv. Sånn er det for meg også! Er litt skummelt, men betryggende å tenke på at det er helt normalt :)

Samme her!! Jeg har ingen symptomer bare litt moindre matlyst Og går ned i vekt... Skal bli ok med en lege time i neste uke, Satser på og høre hjertelyd da! Så vi er nok fler,men sender deg en go klem!

Så heldig som har ul om så kort tid! :) Jeg har ikke før 11 oktober, lenge til :p
Ja jeg skal ringe henne i morgen å høre. Tror jeg må bestille meg sånn angelsounds ;)
Ja godt å høre at det er normalt da! Vi satser på at alt er bra :)

Huff skjønner det må være vanskelig å forstå når man kjenner lite til det.. men sånne drømmer er jo litt typisk gravid også da.. Jeg har masse rare og syke drømmer! Og fæle drømmer.. Og mange av dem handler om å miste eller om bittesmå babyer, eller at jeg gjør noe helt galt som jeg ikke skal gjøre når jeg er gravid. Tror underbevistheten jobber heftig med graviditeten, mye for en kropp og sjel å forstå.

Drømmen din er jo tegn i seg selv på at du er gravid! heh! uff! er veldig typisk å drømme sånne drømmer når man er gravid!!

Ja jeg vet :p men huff det var grusomt å stå der å grille, så ser du ned på grillen å der griller du en liten baby!! :S :( :p huff traumatisk :p
Med gutten min drømte jeg at jeg føda, så var det en katt som kom ut :p

Back
Topp