Føler meg ikke gravid....

Nullenusken

Forumet er livet
Jeg har nesten ikke mage... Jeg kjenner nesten aldri liv... Magen er ikke hard slik som sist.... Føler bare jeg har lagt på meg, og har bare vondt i bekkenet fra forrige gang.... Trøtt er jeg jo alltid uansett.... UL er ikke før om to uker, og jeg glemmer stadig vekk at jeg er gravid.... Føler hvertfall ikke at jeg allerede er 17 uker på vei.... Sist var jeg stooor på denne tiden med masse sparking........ Begynner å bli litt deprimert kjenner jeg.... :(

her har eg d så travel te de to andre at eg glemme d stadig vekk, komme liksom ikje på å fortelle d te folk heller når eg treffe de. Hadde familieselskap sist fredag å kom ikje på å sei någe å eg e igrunnen ganske stor. Ingen så tørde spørr heller då.... Tror nok du vil føla d litt marr når du begynne å kjenne gått me liv, her e d bare sånne lette bevegleser ennå. Å eg e jo og 17+ å e 3 gangs.
Men dette ska gå så bra så har heller ije UL på 2 uker

Nullenusken skrev:
Jeg har nesten ikke mage... Jeg kjenner nesten aldri liv... Magen er ikke hard slik som sist.... Føler bare jeg har lagt på meg, og har bare vondt i bekkenet fra forrige gang.... Trøtt er jeg jo alltid uansett.... UL er ikke før om to uker, og jeg glemmer stadig vekk at jeg er gravid.... Føler hvertfall ikke at jeg allerede er 17 uker på vei.... Sist var jeg stooor på denne tiden med masse sparking........ Begynner å bli litt deprimert kjenner jeg.... :(

det er akkurat som jeg skulle ha skrevet dette selv. men det kommer nok både mage og spark snart til oss også :) 

Jeg har mage, men føler det er mest gass. Har også alle de kjipe symtomene, så jeg føler meg mer syk enn gravid. Jeg også er 17+3 og har UL om litt under 2 uker.

Sikkert bare et 17 uker symptom ;) Men tenk, om litt er det UL og vi får se den lille og da er det jo gått enda litt og da kjenner vi sikkert snart sparkene klart og tydelig :D 

:)

Men har ikke du angelsound? Prøvd å lytte?

Me87 skrev:

Joda, hører hjertelyden... Måtte sjekke istad igjen... Men jeg klarer ennå ikke forstå at det er en baby inni der, selv om jeg har vært på to UL i uke 7 og 10...

Nullenusken skrev:

Me87 skrev:

Joda, hører hjertelyden... Måtte sjekke istad igjen... Men jeg klarer ennå ikke forstå at det er en baby inni der, selv om jeg har vært på to UL i uke 7 og 10...

Akkurat sånn føler jeg det å! jeg er 19 uker på vei, kjenner litt liv en gang innimellom ,men ikke sånn at "oj det var et spark" for glemmer at jeg er gravid! ikke har jeg vært kvalm eller trøtt, litt mage har jeg jo fått, så ble ganske lei meg etter den mislykkede Ul for hadde håpet å få litt baby følelse. Det er lissom så fjernt.

Kjenner meg igjen!! Men etter en uke hvor jeg har både vært hos JM og vært på UL, Så har jeg BESTEMT meg for å slappe av, begynne og glede meg og se fremover:) og d funket å "tvinge" meg litt.. For nå tror jeg det selv og føler det!! Må fortsatt tvinge bort de negative tankene, men d går hvertfall rette veien. Var faktisk å kjøpte et par plagg på torsdag for enda meg innlevelse og følelse<3>

Tror det er helt normalt, og tror ikke du har grunn til å bekymre deg.

*klem*

Jeg er ikke så bekymret for ungen egentlig, er mer frustrert over at jeg ikke klarer å involvere meg så følelsesmessig som jeg ønsker.... Håper det blir bedre etter UL....

Jeg er 19+1 idag, og magen er myye mindre enn sist gang! Har gått og innbilt meg at andregangsgravide er mye større en førstegangs, men der tok jeg jammen feil! Symfysemålet mitt er under grønnestreken også, så jeg er på nippet til å være litt bekymra - men på ul forrige uke var jo alt i sin skjønneste orden. Såå det er vel bare å slappe av, og nyte de små sparka som kommer innimellom. :) Vi føler oss vel fort nok gravide og vel så det, hehe.. 

Nullenusken skrev:
Jeg er ikke så bekymret for ungen egentlig, er mer frustrert over at jeg ikke klarer å involvere meg så følelsesmessig som jeg ønsker.... Håper det blir bedre etter UL....

Når skal du på UL? Alt blir nok bedre da skal du se :)

Marihøna!!! skrev:

Nullenusken skrev:

Når skal du på UL? Alt blir nok bedre da skal du se :)

Skal ikke før 1.mars.... Føles som en evighet til :(
Begynner å bli skikkelig deppa fordi det går jo ikke fremover.....
Klarer ikke knytte meg til dette barnet..... :(

Back
Topp