Føler meg ikke gravid, lite symptomer

Lotta915

Glad i forumet
Jeg har ømme pupper, går helst uten bh. Matlysten min er dobbelt økning fra vanlig hverdag. Søvnbehov er høyere, jeg sovner brått mens jeg ser på tv, vanligvis sliter jeg med søvn.
Har noe smerter i lår og mage, men ikke veldig. Er noe oppblåst, kan være mengden mat.
Føler meg ikke gravid omtrent, ikke som mine to tidligere svangerskap i hvert fall. Da var jeg kvalm før positiv test, hadde hypermesis med første, mildere med andre. Det var to gutter, så kan det være jente denne gangen når det føles så annerledes?
Jeg har god mengde energi og er absolutt ikke dårlig.
Noen flere som har det slik etter flere fødsler tidligere?
 
Tror det er litt forskjell fra svangerskap til svangerskap :) Har vært gravid med begge deler, men fikk ikke fullført svangerskapet med lillebror.

Symptomer jente
- sliten
- trøtt
- ømme pupper (periode)

Symptomer gutt
- kvalme
- sliten
- spotting (begynte uke 5 og holdt på til uke 13)

Nå er jeg kvalm og sliten, så blir spennende å finne ut hva det eventuelt blir. Har hatt en følelse på jente, men vi får se :hilarious:
 
Du har mange symptomer på graviditet. Det er jo betryggende!
For min del har jeg per nå kun mangel på mensen og fått positiv test.
Har en gutt og en jente fra tidligere. Med begge fikk jeg like symptomer. Første neste symptom var trøtthet og ømme pupper i uke 9-10. Bare venter på om bekkenet gjør vondt tidligere og hvordan evt halsbrann blir denne gangen
 
Jeg har ikke noe særlig jeg heller (6+4) og syns det er skikkelig ekkelt! Hadde MA sist og tanken om at det bare ikke er noe mer der inne er jo veldig fremme i panna.
Hvis jeg legger godviljen til er kanskje brystvortene litt større, og så er jeg trøtt. Men - jeg tror ikke jeg var kvalm så her tidlig sist heller.
 
Jeg har ikke noe særlig jeg heller (6+4) og syns det er skikkelig ekkelt! Hadde MA sist og tanken om at det bare ikke er noe mer der inne er jo veldig fremme i panna.
Hvis jeg legger godviljen til er kanskje brystvortene litt større, og så er jeg trøtt. Men - jeg tror ikke jeg var kvalm så her tidlig sist heller.
Har du vært på TUL, og har du fått flere symptomer? :Heartpink Jeg er 5+6 nå uten symptomer, og opplevde MA sist, så jeg er stresset.
 
Har du vært på TUL, og har du fått flere symptomer? :Heartpink Jeg er 5+6 nå uten symptomer, og opplevde MA sist, så jeg er stresset.
Hei! Jeg er 8+3 og har fortsatt veldig få symptomer, men har vært på ultralyd senest for noen dager siden og fått bekreftet at alt ser bra ut! Bekymret meg for akkurat det samme etter MA forrige runde selv, men innser at noen jo rett og slett er heldige og slipper lett unna. Kun litt press i magen, litt mer sulten og litt mer trøtt. Håper det gjelder deg også!
 
Last edited:
Hei! Jeg er 8+3 og har fortsatt veldig få symptomer, men har vært på ultralyd senest for noen dager siden og fått bekreftet at alt ser bra ut! Bekymret meg for akkurat det samme etter MA forrige runde selv, men innser at noen jo rettigheter slett er heldige og slipper lett unna. Kun litt press i magen, litt mer sulten og litt mer trøtt. Håper det gjelder deg også!
Takk for svar :Heartpink Kjenner det sikkert og strekker litt nå og da og prøver å tenke at det hadde jeg jo ikke kjent om det ikke skjedde noe der.. Har TUL 4 januar, så prøver å holde håpet oppe :love017
 
Last edited:
Mine symptomer kom snikende for et par uker siden. Ellers var jeg på tidlig ultralyd å hørte hjerte slå:)
 
Back
Topp